close

嘻嘻.好耐都無講過近况啦.

趁我今日心情好..來同大家分享下啦~

我開始戴牙套啦....嗚嗚...~

嘻嘻...呱呱呱呱呱~敖敖敖敖敖~~~~~






近排比呢D人搞到暈暈哋..

原因喺因爲佢哋實在太可愛啦..
仲有喺因爲受到某人嘅熏陶..呢個人近排嚴重咁陷入佢哋ing..
比個提示比大家估下佢喺邊個啦..
"
死啦.近排好钟意睇棒棒堂添.!"  哇哈哈!!

好明顯大家都知道佢喺邊個啦..
佢就喺威廉斐斐啦..

至于我呢.最愛就哽喺D比較有sense嘅啦..
敖犬同呱呱囖.敖犬喺因爲佢夠壞..呱呱喺因爲佢夠純..

D相都唔G點解影唔出佢哋可愛嘅樣..喺咁易睇住先啦..
人眞喺好得意好得意啊救命..特別喺呱呱..
會令人有種獸性大發嘅衝動..眞喺頂佢哋唔順啦..哇哈哈哈哈~
庄小朋友同蔡小朋友...喲喲喲..
其實都幾中意其他嘅..例如小煜同鮪魚..正!

特別一提下我最憎同埋好討厭嘅兩個人!!
一個叫王子.一個叫多多.
前者.扮嘢.自大.自以爲是.我最討厭嘅嘢佢都有齊晒..
都唔知點解兩兄弟會相差咁大嘎.
小朋友就扮晒大人咁..總之就喺見到佢就討厭!
邱王子先生.hate u so much..我覺得最黑人憎嘅就喺佢!!!
後者.乸型.自以爲好靚仔.其實喺一個未夠我大嘅小朋友.又喺扮晒大人咁.黑人憎.
非常之咁唔想見到呢兩個人.shit.

-------------

之前安小朋友call左我成日..但喺因爲某D原因我一直都唔G..
後尾先知原來喺叫我去軒尼斯個Party...!!
OH.my god!!!最衰都喺自己啦..電話唔跟身..搞到miss左個咁好嘅機會啦!!
嗰晚超多人都有去啊..David同Justin仲喺表演嘉賓添..
唔制啊..好想參加呢個party架嘛..順便仲可以去厄酒飮添..哈哈..!!

去睇左<變形金剛>同<不能說的秘密>...good..

長隆水上樂園好好玩..佢哋都都好好玩啊..
嘻嘻.嗰日眞喺過得好快樂架!
假期過得好快..得返兩個幾禮拜都無啦..
呢個假期好開心..因爲原來身邊有咁多值得我開心嘅朋友..


今日我去左搵喺度working嘅小朋友..威廉小朋友.哈哈..
好明顯伱見到我就興奮到A咁啦..等我等到痴晒綫咁..
喺咪好掛住我呢...?!睇下見到伱幾開心...
唔G點解..喺因爲我嘅問題?!
突然會見到Lily...啫喺周老師..點解佢一直都會喺我附近出現嘅呢?!
- -明明已經距離天河咁遠嘎了...咁仲會見到..
佢仲以爲我哋喺度做緊D咩壞事..見到佢眞喺好surprise..笑到我哋鬼咁..
果然喺"有緣千里能相會"啊~

自從我好耐之前接受"綠茶訓練"之後..
而傢出去大部分點來飮嘅嘢都幾乎喺綠茶..
暈.我記得以前我眞喺好討厭呢樣嘢嘎..人眞喺善變..

有朋友呢個假期要去日本..托佢幫手買嘢..
嘻嘻.好期待啊...希望"伱哋"都一路順風啦!

我哋喺度plan緊..寒假去韓國定喺北海道好呢..?!
其實我好想去AUS..但喺又唔想同mammy佢哋去喔..
唔.....~


----------

我cool左牙大概都有半個月左右啦!
開始眞喺痛到我A咁架..輕輕咁掂一下都已經痛到可以訓底..
呢種痛相信只有cool過牙嘅人先可以體會到..眞喺..勁痛!!!
從開頭嘅只可以飮湯..食粥..到而傢逐漸可以食到飯同其他嘢食..
當中嘅痛苦唔喺一般人可以體會到..如果要講心路歷程嘅話我驚到聽朝都未講完啊..

"點解伱要cool牙啊?!"
"我D牙亂囖"
"伱D牙都算亂?咁咪好多人要去cool.伱D牙咁整齊"
"有人話我D牙唔靚啊嘛..."
"cool乜鬼啊!自己攞來衰..."

以上呢D conversation我聽到X5都唔止..
每個人都喺咁講....暈啦我...

其實開頭痛到我A咁嘅時候..我都有後悔過..
覺得點解自己咁傻瓜~

喺因爲人哋嘅一句話?定喺因爲自己唔服輸嘅脾氣..
或者啦.我都已經唔去追究其實爲左D咩..爲左邊個啦..
費事我又會比人講D乜..我對呢D嘢已經覺得好反感.我唔想再有人扯埋我哋一齊講啦..

我喺爲左我自己..
戴牙套唔單止cool住D牙.亦都cool住自己..
話比自己知..以後凡事都要收敛D.脾氣要好D.最緊要嘅喺..心要靜D啦!
我一直都好中意低調二字..
呢個詞.喺追求嘅生活目標同狀態..
講就好容易.但喺做起身..先知道有幾困難..

cool左牙之後都未點影過相囖..哈哈.驚嚇親大家啊嘛..
加油啊大笨YO!
下個禮拜有外拍..with my honey honey..
嗰日聽電視度嘅另外一個YOYO講..
"只有愛上相機入面嘅人.先可以影到靚嘅相..先可以見到佢嘅另外一面.."
我覺得講得幾有道理..愛佢..先可以睇到佢嘅優點架嘛..
honey..will u love me?! haha..I love u so much~


點解我會因爲一個人嘅一句話..突然間對自己咁無信心..
隻歌好可以表達我嘅感受..幾時我開始嫌棄自己了?

"自己都不愛.怎可相愛.怎麽可給愛人好處"...

不過放心.呢D都已經過去左了..
而傢嘅我..唔會再比D無謂嘢無謂人困住我前進嘅脚步了..



------------------------------------------------------------------------

嫌棄  From 梁咏琪

嫌棄眼光 尤勝耳光 和你在靜止中對望 如在大海上望不到岸
埋怨眼光 強過曙光 如我談話舉止不當 也請你懲罰我改變狀況


常會跌到 仍要變好
床鋪都特別訂造 待你太周到 不過你沒有贊好
當你教訓這愛徒 城牆亦變焦土

如我太糟 而你太好 難怪擁抱或漫步都有難度
自知不終用像番鹼泡 你可否對我好


曾說放手 仍在你手 完全沒自主跟你走
符合許多的要求 卻困在瀑布的下游

曾說放手 仍在你手 就算美與丑風光與否
可不可以照單全收 可否不要熱吻後嫌我未夠

嫌棄我嗎 輪廓太差 凴你掛嘴邊一句話 然後像天熱如冰塌下
埋怨我嗎 神韻太差 連我看自己都很怕 我只有期待你把我淨化

*****

嫌棄眼光 埋怨眼光 如我太差應該一個
卻使你常帶失望 嫌棄眼光



 


arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()