close

暑假啊暑假~

生活啊生活~






某日Ki叫我去睇Alvin做show..難得有時間..so..go go go..

救命啊~眞喺超晒超大太陽啊..又要等等等喔..

- -點解玩街波D人都咁搞笑嘎..哈哈..

今次幫可口可樂做街波show...眞喺好賺啊..

比多D圖大家睇下啦..!

HIM! 加油!







個場都幾大嘎..都幾多人來睇..

睇落就好似好容易咁囖..不過要玩上手原來眞喺幾難架..!


Alvin小朋友..





死啦死啦...拍左成段Video啊..
但喺攞相機影嗰時喺掉轉左嘅..放落電腦入面都喺咁樣掉轉喔..
各位有無D咩辦法可以令佢轉返過來啊??教下我啦唔該....


影緊貼紙相嘅時候死Alvin衰仔打電話過來恐嚇話就來開始..
搞到我哋赶到咩咁...整得好寒酸啊!!



& Ki...




嗚嗚嗚...戴牙套之後都唔夠膽露齒笑啊..

ps:更多相請點擊.. 
http://yokilovejay.photo.163.com


hey hey~
聽日同安安豬兩個人包場唱K..我哋純粹喺想唱..
所以乾脆連人都咪鬼搵..兩個人有錢咩包唔到..哇哈哈!!
我喺開學之前仲想幫faye嘅成年禮去探下路..一定要一定要啊!!



呢兩日同mammy冷戰緊..原因喺因爲佢唔肯報銷我買嘅嘢仲要話我使錢多...

話以後未經佢批准嘅嘢一律都唔報銷..又話我成日都買嘢..咁多嘢買..

啊啊啊!!邊有喔...哼!我仲要同人訴苦嗰時個個都話佢做得岩..
威廉F仲要話喺時候要管下我啦..喺時候要比我一個正確嘅消費觀念啦!!

我一直都好正確架..只不過喺呢個時候多嘢買D咋嘛..
比人買下嘢會點喔..壓力大啊~~~I need shopping..!!

呢幾日佢一直都借D易來氹返我..我今次認真架!邊有咁容易比伱氹..
我都話架啦...唉.講錢傷感情啊...!!

下年寒假想去韓國..但唔G有咩特別D嘅好玩D嘢..有無人介紹下啊??
但喺我又抗拒唔到北海道嘅誘惑..因爲好多嘢想買..
哼!不過mammy個小氣鬼肯定又話我呢樣話我嗰樣架啦..嬲嬲嬲!!

不過見到佢呢幾日好似小朋友咁氹我笑..每次其實我都好想好想笑出來架..
但喺死要面唯有忍住先...anyway..mammy..I love u..!!
哈哈..我情緒起伏眞喺大..!!


今日好開心~因爲某人做左某件事~都因爲某人無左某件事~哈哈..
乖乖喲!不過F話正常喔...嗯?!唔通喺因爲我緊張得制?!
yo~yo~啦啦~happy..!!




好討厭啊某D人!!咩態度咩態度咩態度啊!!!
而傢喺伱搵我唔喺我搵伱波!喺伱叫我先唔喺我叫伱波!!!
又唔喺我要求伱D咩使唔使咁態度..
我眞喺好憎D人咁假咁對人!!!
就算喺好朋友.只要一提到男人果然都喺變晒另一個樣..點解有關佢嘅事伱對我就咁奇怪喔..
D嘢都過左咁耐啦!我都唔去冧唔執著伱喺度緊張D咩啊!!
明明都好哋哋嘅.一涉及佢嘅嘢就唔同晒..唉..煩.
shit! 破壞晒我D好心情..shit shit shit!!!

請有心人唔好自己對號入座.只有心虛嘅人先會覺得呢段話喺度冩緊佢自己嘎啫..!


陽話咁快就返左New York啦..唔捨得啊..
今次因爲一D誤會搞到我哋見面嘅時間好短啊..好可惜啊..!
我應承伱啊! 如果我考到好大學我來NY探你啊..嘻嘻.到時伱要帯我周圍去喲...


我冩緊呢篇嘢嘅時候伱仲未訓喔..哈哈..
嗯..今日伱應該都走啦..一切順利啦..!
Bon voyage 喺法文一路順風嘅意思丫..喺咪覺得我好多才多藝呢?嘻嘻..

舊地重游..行我曾經行過嘅路..呼吸同樣嘅空氣..望住同一片天空..
喺一樣嘅情景之下..伱會唔會冧起我都曾經喺度過呢?
不過有無都早已經無所謂啦..我都唔會强求D乜啦..

just want u have a nice time in the trip..


------------------------------------------------------------------

我要快樂  From 張惠妹

又被愛傷了一遍 無所謂 當作成長
剛剛走開的人 煙還點著 味道卻淡了

我並不是天生愛寂寞 卻比任何人都多
就算把世界給我 我還是一無所有

我要快樂 我要能睡的安穩
有些人 不抱了才溫暖 離開了才不恨 我早應該割捨

我要快樂 哪怕笑的再大聲
心不是熱的全都是假的 只有眼淚是真的

把從前想了一遍 謝謝了 傷我的人
想做樂觀的人 每種雨聲 聽了都不冷

我並不是天生愛寂寞 卻比任何人都多
就算把世界給我 我還是一無所有

我要快樂 我要能睡的安穩
有些人 不抱了才溫暖 離開了才不恨 我早應該割捨

我要快樂 哪怕笑的再大聲
心不是熱的全都是假的

我的決定是對的
 



arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()