close

 

今個禮拜眞喺好黑啊...shit到無得再shit啦!!!
回想返就好似喺度發緊夢咁..too fuck啦!!!

成個禮拜不得安寧..相信消息靈通嘅人都知道發生咩事啦..

詳細嘅嘢我唔想講啦..費事要自己煩多次.
好彩事情嘅最尾都可以解決!

其實有好多忿忿不平嘅事..但喺都算啦..
邊度來就邊度散啦..我都費事做嗰D令人討厭嘅事情..

心入面嘅嘢全部都喺嗰晚一口氣講曬出來啦..舒服曬..
今次嘅嘢都唔想再解釋咁多...
有好多伱哋睇唔到唔清楚未經歷過嘅嘢..永遠都唔會明白..
我哋唔喺叛逆唔喺硬頸..只喺唔想自己死得不明不白..!!

如果喺一開始或者我可以接受.但喺喺發生咁多嘢之后..
伱要我屈服?我做唔到..我淡氣點都吞唔落!

或者有人會覺得我哋咁做好唔順眼..
但我想講比伱哋聽..唔知發生咩事嘅人無權出聲!

總之就喺shit啦!


至于今次所經歷所感受到嘅嘢..都是不能說的秘密.
伱同我知道就得啦!


好.轉話題.唔講呢D掃興嘢...


從今個禮拜開始晚晚都去"做大事"..
簡直喺開心快樂逍遙啦~日子過得好充實啊..希望我可以繼續奮斗落去啦..
有"小濱" "小杰"陪我..哈哈.希望以后D質素可以高返D啦!!
我哋仲坐街踎低扮流氓添...有煙就更似啦.哇哈哈!!



有無人可以講下黃振龍同黃自強嘅故事比我聽啊..我唔知聽到邊個版本先喺眞架..?!
首次發現涼茶鋪都有我中意嘅嘢..呢支椰奶勁好飲啊..
唔甜唔淡冰凍入心..簡直居家旅行必備飲料!正!

翻版XXX...



某日某班上電腦課...嘻嘻..
BB發信息來話好掛住我..我都好掛住伱架..雖然一個班喺頭一個喺尾..
但喺距離唔喺問題啊嘛...6同10都喺相差4啫..嘻嘻..電腦課無左伱眞喺好悶啊..!!
哼!伱哋班仲要咁少人喔...仲有我中意嘅凌彬喔..
唔公平啊~放心啦!我實有機會過來伱度坐嘅...




哈哈!語文老師孫同志啊...大家覺得似唔似啊..我眞喺覺得好似啊!!

噔噔噔噔~仲有好多男老師添啊..show比大家睇下啦!




語文老師.數學老師如花.物理老師.化學老師.仲有楊平平添..
簡直應有盡有啦!!
男老師齊啦..下一part就準備喺miss架啦!
而家佢哋舒舒服服咁貼曬喺我臺面...次次睇到都覺得好搞笑啊..特別喺如花同平平~
咁犀利嘅嘢哽喺我嘅叻同位畫架啦..我D功力邊有咁強啊...

實在太搞笑啦...!

化學課老師話空肚食banana會屙肚...
暈~仲記唔記得我以前每日朝早兩條蕉啊..哈哈..
香蕉眞喺好好味啊..但喺FF仲話我好猥瑣...
嗚~我都特登去后樓梯食架啦..點G成日都會比人見到嘎啫..~


我頂伱個體育課居然強逼人哋去跳舞..有無搞X錯.仲要喺拉丁舞..
明玩死人啦..上課好鬼死悶啊救命!!!




上次叫K去HK買嘅嘢攞到啦..
skin food嘅奶昔眼唇卸妝乳..好好用啊..
好香嘅奶昔味..佢屋企出D嘢樣樣都好似可以食得咁..怪唔得叫skinfood啦!
而且性質柔和唔刺激..眼完全唔會有任何刺痛感..重點是!!!
佢卸得好干凈..果然喺一分錢一份貨..我推薦啊!!



尋晚睇<贖金之王>..Jacky Chan 好搞笑..動作搞笑片..中意啊!!



話咁快九月就過左一半啦..唉.時間過得好快...
又到一年一度嘅中秋節囖!今個中秋節特別唔同..去食雪糕喲!嘻嘻.期待...

時間過啊過啊~籃球賽學農校運會...唉.唔G點解喺呢個班度特別無激情...
完全無乜期待感...由佢啦~算吧啦~
上一年嘅而家?激情就無囖..激心就大把...


繼續中意BBT..繼續做十萬分之一..哈哈.邱氏兩兄弟好得意啊..
邱勝翊點解會可愛到咁架!! 好想捏下佢塊面啊..邱X橙又喺個傻仔..
oh no oh no !!!  so cute~~~



開始唔中意太過over咁同大家分享自己嘅生活..
就算會講都凈喺會喺例如space比較私人D嘅地方記錄下..
因為開始覺得顯微鏡下嘅人生好唔舒服..我霖唔到多人關心自己都喺一種煩..
公開嘅地方需要為自己嘅言行負責..
寫blog喺一個習慣..但當習慣變成種壓力之后.會令人覺得好辛苦..
唔喺話呢度寫嘅嘢唔喺眞心話..我講出來嘅每一句都發自內心..
只不過有D嘢畢竟太敏感..我唔想造成不必要嘅誤會啫..
我唔想因為一D言語文字嘅誤會比人喺背后指指點點而有所誤解..
畢竟世界上嘅誤會實在太多了!!

I hate the foolish..
don't be the one of shit.

公還公..私還私..應該同唔應該要分得好清楚.
有時一個差錯都會令人跌得好傷..


呢首歌應該好有感慨啦大家..
呢個禮拜大家都努力左好多!只要努力過.就無咩值得后悔啦!!
經一事.長一智啊!

black week?!
I think actually is bad week...


今期內心OS:無同我共患難嘅人!無資格同我享富貴!


------------------------------------------------------------------------------


成長的短發  From 梁詠琪

煩惱絲 誰也剪 長到某處要割愛一次
如玩意 曾在意 然而這已說到很久那陣時
 
煩惱絲 不休止 常要剪走每次更添我睿智
形像變 無限次 人大了發覺怎麼剪也可以


成長的短髮不斷要剪
回憶中的發碎 慢慢掃出去 
以後才能開展 才能維持新鮮
回頭一天 霎眼已變動十年


長短的黑髮一樣要剪
曾不舍的發碎 就似將我歲月緩緩鋪展
曾純真點 曾明星點 智慧要進步從未變

煩惱絲 無法止 隨緣放棄每次當考試
成熟了 難在意

留長到了哪里剪短 看天意





 


arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()