close

祝大家國慶節快樂!  


呢幾日都幾唔得閑下.周圍去覺得好攰啊..
好耐都未試過早訓啦!遲早變夜貓...

話咁快就一年囖.呢個blog大大話話都已經開左年幾啦.
佢陪住我長大左好多.都經歷左唔少..
佢在我在.佢不在我都會在!哈哈!


放假之前發燒..我都算不幸囖..
前兩日仍然喺迷迷糊糊頭暈暈咁..
食藥食到我傻..好似食"五石散"咁~

但喺仍然馬不停蹄咁周圍去..無辦法啦.人喺咁架啦..貪玩啊嘛..
今晚難得休息陣啦..

無咩想講..喺未放假之前mood就嘛嘛..
成日有D怨氣聚集喺我頭頂..俗稱嘅烏云蓋頂就喺咁啦.

好似近排無乜嘢可以提得起我D精神咁..無曬士氣啊..
喺學校就悶到S..無乜特別驚喜嘅樹.死咕咕咁.唉..
講起學校就嬲.Ma X..成班無恥之徒.無聊.白癡.幼稚.完全低能..shit.

最近有翻呢個想法.如果當初我返返7中唔知會點呢.?
如果而家有得揀.我可唔可以讀一年16再返去7中啊?
突然間好掛住班傻仔啊.
黃小朋友好耐無搵我了..有D失落添.連我都可以唔記得咁你死硬了!

眞喺好想返去啊.喺呢度我無辦法發泄啊..
記得以前可以發嬲掀pepper張臺.大鬧X健.但喺喺度無人可以比我咁了.
好掛住好掛住好掛住以前嘅日子..

water喺短時間之內消失左.霖唔到走得咁突然.快到連餐飯都趕唔切食..
祝佢一路順風.一切順利啦.多謝伱心入面仲我有.miss u..
大佬之前都去左西雅圖啦..
仲有嗰日喺樓梯見到詩.覺得眞喺好巧好有緣.第二日佢就唔返了..
眞喺好唔舍得.雖然只喺一年同學.但喺我覺得咁嘅朋友令人感覺好自在好舒服.
都喺嗰句.一切順利啊!

anyway.走來走去走嗰個都唔喺我..
天知道我有幾想離開呢度.但偏偏天不從人愿..
我都想走想走想走.如果喺咁容易我早就飛左啦..
高考高考又喺高考.如果唔使高考咁你話有幾好啊..


好.

人哋話.愛情就好似飲茶.有時.你唔喺我杯茶.有時.我又唔中意飲呢杯茶..
咁喺咪?愛情就好似茶咁.會越沖越淡.會越來越無味..
與其喺咁.我更加寧愿愛情喺埕酒.因為酒會越釀越香.越放越醇...
酒不醉人人自醉..


stop.
我純粹喺想發泄下啫..

講眞嗰句.佢哋嘅說話我已經唔信啦..
嗰D人嘅說話有幾分眞幾分假其實大家都心照.
無謂為左佢逢場作戲嘅幾句話而僅僅于懷..

我次次睇人都唔準.喺時候聽下人哋勸啦.
夠啦!咁耐時間.咩都玩夠啦.喺時候要停了.

正如嗰句話話齋..

伱清醒D啦!!



哈哈哈哈哈!



唔開心嘅時候最好聽下high D嘅歌.
Edison眞喺人們心中永遠嘅男神啊!!!!!

只可以講..fucking啊!
I  this feeling...so fucking!


-----------------------------------------------------------------------------

記得我嗎  From 陳冠希


大家好我叫陳冠希
我不知道我的名字 你有沒有忘記
你還記得我嗎 還記得我嗎
已經過了三年 你們等得辛苦嗎
好久不見 難道忘了我嗎
封神榜已經做完 該我出場了吧
開場準備好了嗎 這是第一幕
已經比你快三步 我不會重複

總之唱片公司已經屬於我
時裝品牌是我 潮流聽我
不理八卦雜誌 諷刺也是我

你問我潮流是甚麼
我 沒錯就是我

我叫陳冠希跟我念一遍
什麼 大聲點聽不見
記得我的電影唱片雜誌封面
就算忘記你不可能看不見

我知道你們都好奇
三年來冠希 到底去了哪里
問我不如先讓英皇告訴你
通常被雪藏的歌手會哭泣
選擇逃避 可我沒放棄 改了措施
在娛樂商場玩企業性遊戲
隨機應變 但是還有人在懷疑
我不會做生意 我在幫levis做設計
連代言都是我的 現在請你們留意 我的好萊塢演技
當你害怕會忘記只要重複放這首歌

就會記得誰是陳冠希








 
arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()