close
希望她是眞的比我還要愛伱 我才會逼自己離開

伱已經遠遠離開 我也會慢慢走開


我會學著放弃伱

是因爲我太愛伱




唔知點講.都唔知應該由邊度開始講..
想講嘅嘢好多.但喺而傢要講..突然又唔知道應該點樣開口.

話咁快就過左一個學期了.聽日就要開始考試了.
但喺我都喺未能够靜下心來復習.覺得自己好失敗.咩都唔掂..
一個學期過得比我想像中快好多.喺學期開始前.我好開心.我以爲喺呢個學期之後.我亦都會好開心.點知結果偏偏相反.
1.19 呢個學期last day喺上課嘅.
嗰日.我覺得.就算呢段時間入面發生左好多唔好嘅事..都算啦.帯比我嘅快樂都比唔快樂要多好多.
點知.個天始終都唔肯放過我..so..我都唔想多講.畢竟.有d嘢..伱同佢我同佢知就得了..

事情發生后.我嘅態度好似比我想像中要冷靜好多.
喊同吵可以解决到d乜?就算我再唔開心.伱都唔會知.
岩開頭見到.其實自己都喺覺得驚訝..點解會咁?無冧過結果喺會咁..
但喺另外嗰個人突然喺我隔離行過..唔知會唔會聽到我講嘢嗰時...泪水就忍唔住了.其實我喺度驚.
驚佢會講比伱知我嘅冧法...驚自己會好淤.驚自己以後會無地自容.
有D嘢始終喺注定嘅.就好似我已經特登去走去避架啦..點解仲會比我知道?
其實如果而傢可以比我撿..我都喺寧願知道事實.雖然咁樣自己都喺會唔開心.但喺我唔想咩都唔知..
最尾嗰時..想睇下究竟事實喺咪咁.但可惜伱哋已經走遠..留低嘅始終喺疑惑..或者嗰d已經喺事實.但我蠢.我唔想去信.
本來好想求證.好想問伱.想開口嗰時.發覺自己邊個都唔喺.亦無呢d資格去問伱.就算問左.結果都喺徒然.



---不遠 From 萧亚軒   http://61.180.11.134/20060312/0612music/251/4.Wma 
想大家click下只歌.同我一齊聽下.跟住睇埋下面嘅嘢.因爲呢只歌.眞喺好表達到我嘅心情.Thx.

突然那幾秒  好像天使飛過
看著你微笑 那段時間都 靜止
遠遠的注視 仿佛愛情就該 如此
為所愛的人 在我心裏留一個 位置

雖然那前方模糊
可是想法清清楚楚
比所有人都渴望 你能幸福

我站在你不遠處
默默地為你祝福
把對你的愛藏起來 放你去 尋找追逐

我站在愛的不遠處
不在乎守候多辛苦
當你孤單時想起我 那是我最大的幸福

對你的期待 每段都有記載
每一個眼神 我都想要收藏起來
不害怕寂寞 不止一樣 沒人明白
已經快忘了 當初遷就 在這裏等待
我站在愛的不遠處
不在乎守候多辛苦

當你孤單時想起我 那是我最大的幸福





回想起過往曾經歷嘅點點滴滴.嗰種感覺好難形容..
喺我回憶中.有過呢段.就已經好滿足了.

琴晚有人同伱講嗰d嘢.唔知伱究竟有無緊張到..
但喺如果伱眞喺想知嘅話.嗰時我喺度.點解唔可以來問下我.如果伱有心嘅..點會唔問?
簡單D來講..姐喺我喺唔喺度..伱都已經無所謂了.橫掂伱已經有佢了.唔喺咩?
我想走.我眞喺想走..但喺又可以走得去邊.我唔捨得呢度嘅一切嘢..走?如果可以走.我一早就走左啦.
走得出呢度.走唔出自己嘅心..

I hope.U can see my eyes.
can see my smile and see my heart.
But now. I know. everything is impossible.


我唔知以後究竟有無勇氣再去面對一切嘅事情.
都唔知我可以繼續點了..不過都好..未來嘅一段日子都唔會再見面了.當比d時間自己...

我唔靚唔溫柔唔善良又霸道脾氣又差又唔識得體貼人..我知..伱都唔喺一次咁鬧過我架啦.
我就喺咁...唔喺可以點.我知自己有缺點.我都喺度努力改緊.如果伱有心..伱點會發現唔到...
對比于佢..可能我眞喺連佢嘅百分之一都無...

覺得自己好傻.隨傳隨到..就因爲伱嘅一句話.
如果喺其他人.even喺我好朋友..可能都無咁嘅能力.但喺就喺因爲嗰個喺伱.所以我先會不顧一切咁出來..
maybe伱覺得我出來好容易.但伱知唔知.受完伱气之後..返到屋企.又比媽媽鬧左幾耐...
但我都甘心..'cauese of U.正如首歌所講..喺伱孤單嘅時候會冧起我..我已經好滿足了...
試問一個女仔會喺嗰種時間度出來陪伱.然後比你掉低..自己一個人返去.爲左d乜?
記得以前Sunday下晝打電話比伱..一路都打唔通.而傢冧返.或者唔喺唔通.喺因爲伱同佢一齊..其他人對你來講..已經唔重要了...所以先唔接.Right?


the night@2th-Dec.06.
我永遠都唔會忘記.能够与伱獨處嘅時間.唔多了..
伱帯比我嘅快樂..好多好多..
the night@19th-Jan.07.
同樣咁..我都唔會忘記..伱帯比我嘅傷心.喺呢晚.好多嘢都一次過結束了.咁.都算好事挂?

唔屬于我嘅.我會放手..
但可唔可以請伱.見到之後.give me a call.因爲.有d嘢..我想同伱講..要我開口先..我怕我無勇氣..

如果我走左..伱喺咪會感動D?




我會學著放弃伱


是因爲我太愛伱












arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()