close


2006年嘅最後一晚..唔知大家喺度做緊D乜?同邊個一齊過呢...
而我就同Faye返左學校睇元旦晚會..之後去左倒數..其實都幾無聊下..
成個廣州都無倒數..可以再out D喔..!不過都算有個難忘嘅"倒數夜"丫...!

喺呢度影相嗰時仲撞到某人..>__< 我喺樓梯嗰到有無嚇親你丫?!點解我哋次次嘅相遇都咁驚嚇嘅...
不過你停咁耐做咩呢...喺咪都認得我啊...仲對望咁耐添..好開心啊..多謝呢份新年禮物喔!

晚黑嘅學校..呢度好好feel.專登叫我"攝影師"影嘅..哈哈.




首先就喺我哋學校嘅元旦晚會...

今夜無人入睡..我哋稱佢爲..今晚無人訓覺!



晚會嘅情形就無謂多講啦...因爲眞喺好悶....
D節目..唉..唔知點講好..總之多謝全校同學仔嘅傾力演出啦..
聽人講16好少搞呢D嘢..所以有咁嘅成果都已經好唔錯架啦.大家繼續努力加油啦..我仲可以睇兩年架.
去睇晚會嘅人唔多..到最爲幾乎走晒咁制...
我中途仲有"休息"左一陣...比面睇完對唱之後就走左了...無乜驚喜...
(PS: 拿住好多書啊救命!!!早知下次返屋企先!!!)


哇~~~邊個嘅美腿咁修長啊.!




嗰日因爲朝早沖凉..所以對個髮型比較滿意..哈哈.
死啦死啦..點解我眼珠咁淺色架..唔喺戴得con多啊嘛...!~
Yo&Faye 
閃光燈嘅作用眞喺強...搞到張相質地好好...(忽略人吧啦.唔好睇喺咁架啦)
(已delete)


-------------------------------------------------------------------------------

跟住就喺倒數嗰時嘅"盛况"啦...!
我哋去到中華..超多超多人..眞喺成世都未親眼見到咁多人..
等住倒數啦..點知後尾話無倒數...無所謂..搵人出來玩去食宵夜都好...~
喺樹等肥lim啦..明明話來架..到2007都未來..眞喺欠打!如果唔喺要等佢我同faye早閃人去食嘢啦..!
唔來講聲都好啊嘛...伱甩底都好啦..頂..仲要講比我聽一個咁嘅消息..想打死伱...!!!

之後07年準備返屋企..點知成條中三山路到東山口幾乎邊晒步行街..
因爲實在太多人啦..我哋行出條馬路都用左大概半個鍾..噢!唔喺行...喺big...差D命喪中華..人多到...
場面好壯觀...哈哈.成條路都喺人..我都未見過呢..驚喜啊~~影相影相..!

有代表性嘅一張相...多人!




大家已經當條路唔喺路了....
不如..喺到開埋Party啦...~




無晒嘢講..邊有嘢講...有Q嘢講架...(張相影得幾靚喺眞嘅..)
開Party?要開都唔喺呢到開啦..
要開都應該來呢到啦....↓哼!


喺省醫門口見到冠軍..之後喺地鐵站又聽到有人好大聲叫"牛肉丸~".
原來喺體委..佢D Frid好搞笑..佢都好搞笑...
之後返屋企...唔好話打的...連公共汽車都搭唔到..好無奈咁周圍搵地方返屋企..
我嗰時眞喺又攰又眼訓啊..救命...最爲大概兩點幾先返到去..又比人鬧...
2007就咁樣來了...唉..完全無準備添架...希望新嘅一年所有嘢都會好好咁啦..!


兩個返唔到屋企....





勁有feel嘅一張相....我中意~





2006.Bye Bye啦..!
話咁快就過左一年..一年入面發生左好多事...自己都大個左唔少..
希望未來會更好!展望2007..加油啊加油啊!!!
新年願望?希望所有人身體健康..平平安安...開開心心就ok了.
至于其他嘢了喔..唔强求啦..唔貪心嘅人先會有幸福嘎!
To all: Good Luck.!



--------------------------------------------------------------------------------





怎麽辦  From  S.H.E

為什麼 你為什麼
老是把空氣 全都吸光了
害得我 你害得我
在你面前呼吸急促 需要叫救護車
別看我 先別看我
我的臉紅就 快要爆料了
沒什麼 哪有什麼
我是絕對不會承認 我喜歡你了

為什麼 你為什麼
這樣不講理的 就出現了
害得我 你害得我
連僅有的一點矜持 優雅全都毀了
靠近我 別靠近我
到底離你多近 比較好呢
完蛋了 我完蛋了
我整個人眼看就 快不是我的了

怎麼辦 感覺甜又酸
偷偷愛你 快樂又孤單
怎麼辦 愛卻不能講
你真討厭 不來幫我的忙

你怎麼可以這樣 笑容打敗太陽
甚至比我還要 更好看
我雖然無力抵擋 但是日子還長
總有一天換你 為我瘋狂







arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()