close
哇~終于利用兩個鈡..將今個假期嘎功課做左啦!
眞係好變態丫..人地學校乜都唔使做..我地又要寫2500讀後感..時事評論..煩死啊...!我上網穩都穩到手攰...
不過點都好啦.而傢都總算搞點啦.
31號要返去交..到臨尾先做..唉.我幾時先可以勤力D啊!

ps:我養左只blog寵物丫.好得意.今日睇果個日文網站註冊..差D搞死我.
哈哈.不過最終都係成功左..
聽講呢只嘢靠吃文章維生嘎...姐係每次發嘢寫嘢..都等於喂距食嘢甘..好好玩.所以我以後一定要經常寫嘢先得..不過..返學得weekend可以上網咋.!希望距唔會死啦..(距叫"大雞腿"XDDDDDDDDDDDDD)


喲~今日要去革新路買文具啊.早早去.希望可以早早返啦.
因爲晚黑用同媽咪去買school bag啊.~我已經兩年幾乎三年無換過書包啦.甘岩果日同miko行街..特登去運動營果度睇下..yeah~睇中左adidas新出果只迷彩背囊丫.一定要買買買~


差唔多四點囖.訓覺~~~
做完功課心情確實係靚喔
arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()