close


六日補課時間..

眞喺幾唔適應.可能慣左夜訓..朝早咁鬼早起身..眼訓到啊..

返到學校坐住D死木凳..patpat都痛啊..

雖然凈喺返半日..不過唔G點解都喺覺得好攰啊..

陰功啊..遲D要開學啦!!點死啊點死啊...~


哈哈..以上喺kaka某晚"千辛萬苦"用附件畫圖工具寫來比我嘅功課..
多謝曬羊kaka啦~~~GGGGG.下次請伱食雪糕啊下~

講返學校D嘢先..首先喺老師...

語文..孫健同志..點解D語文老師都咁溫柔嘅呢..
佢講嘢我覺得勁似"老作"啊..哈哈..

數學..傳說話喺上屆高三級長...我shift佢!!!
悶到X咁..次次上課就算我幾認真聽..最尾嘅結果都喺訓著...
點解一個人講嘢會始終保持同一個音調咁勁嘅呢..佩服佩服..
嗚哇!!!梁海泉!!水哥..我好掛住伱啊...


英文.老師喺我哋班主任..
次次上課都好似打仗咁..神經隨時處于緊繃狀態啊..就好似當年嘅化學課咁..
暈低..點人起身答問題仲要答埋曬D詞語形式..搞到我好緊張啊..唔聽都唔得啦...

歷史..嘻嘻.好嘢~~又喺我哋以前個老師啊..
好開心啊..因為我喺因為佢先開始中意學歷史架咋..佢講課又講得清楚明白.生動有趣..
簡直100分啊!!!


過左成個禮拜啦~同D新同學仔都仲未熟絡..熟D嘅就凈喺得周圍嘅幾個人..
不過都好啦..唔想調位啊..
按身高排位..仲要前四行換.后四行換咁..咁我咪成世都無得坐前四排..?!
早G張表嘅身高寫矮D啦..寫到好似阿緯咁矮...哈哈..!!XDDDDD

老師講嘢好shit啊..話咩落課D人就去串班..
要我哋開學之后就好"了結"曬了喔..話咩六日有咩未講都講曬啦..
"了結?" 暈..友情都有得了結嘎咩?
生喺高二十班人...我就寧愿死喺高一七班鬼了...

不過我都唔mind啦.既然喺得呢個班..就要投入同enjoy..好囖!


我終于搵返李生去左邊了~原來佢就喺隔離班..哈哈.唔好成日騷擾佢啦~~


空調空調空調!!!吼吼吼吼吼!!!終于有空調啦!!!

不過仍然喺要shit佢一下嘎...陰功啊.得部咁細嘎空調..點夠涼架..
算算算..而家有我已經都好滿足嘎了..唔敢奢求太多囖...~T_T.


話說男女不平衡呢個問題..其實都唔喺咁覺嘅..
就算不平衡都喺因為我哋女仔叻過D男嘅..呢D事實喺咁無得變架啦..

原來我哋班某個男仔同我有咁深淵源..
- -之前一齊睇過演唱會一齊去旅行..我完全唔記得有呢件事..
更加對呢個人嘅樣無曬印象..暈啊暈...


嘻嘻.而家日日返學都有食早餐嘅習慣..原來有早餐食喺件咁幸福嘅樹來嘎喔..
嗰日仲"吉"爆包豆漿..差D笑死我..!
一日之計在于晨! 朝早有個靚心情對一日來講喺好重要架!!


歷史必勝!!我愛歷史!!
繼續去奮斗啦..努力完成份大事年表!!!

霖到要開學就頭痛...放假想開學.開學想放假..~
1號仲話要返去檢查儀容儀表...煩.過肩嘅頭發要剪?!
shit伱啦..呢D喺我嘅原則.話左唔剪就喺唔剪..誓不低頭..

好!
加油啦!

麥生過幾日就走了..唉.個個都出國..我都唔想高考啊..!!
最衰喺佢哋死都話要考埋大學先啦..
過兩日同佢餞行..一路順風.萬事順利啊..
伱而家先過去闖蕩下啦~等一切穩定之后我就會過來搵伱架啦.嘻嘻..


ps:今晚同某些豬頭們去珠江夜游..好一個夜游啊~
哈哈..有無續集嘅先??而家應該好好去補下眠先啦...~啦啦啦~



--------------------------------------------------------------------------

雖然歌名歌詞有D庸俗..


最愛還是伱  From 唐禹哲

沒開口的話 怎樣才能懂   我好想把畫面倒帶回頭 
你留在我心中 熟悉的表情 
每個溫暖純白的回憶 穿越了距離  

擁擠的人潮 沒有人知道  我偷偷想你嘴角就會笑 
不要說對不起 也不要問原因 
就讓世界不停的向前 別忘記從前  

最愛還是你 這是我的決定 
像宇宙相對的星互相吸引 慢慢就會靠近  

還是要愛你 時間會證明 我愛你的勇氣 
牽著你的手 才知道是永久  

這一次我放棄了所有   只為了再與你相遇

 
最愛還是你 這是我的決定  



 


arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()