close
又來一周總結啦..哈哈.見大家都咁期待咁..好開心喲...




所以而傢就興致勃勃咁來冩啦..
要同Faye出去睇靜茹..仲要驚喜連連笑到鬼咁..之後會冩返篇後記喲.期待下啦大家..!
(好興奮丫.我超中意靜茹哇..!!佢唱歌眞喺好好聽..新歌我隻隻都識唱啦)


嗯~講今個星期嘅事之前先講下上個禮拜唔記得提嘅大事..!
就喺....~老娘我換左手機啦...w850i..開心到爆炸!



眞喺好中意啊..第一次咁care對部手機..
之後就去地王動感店買返張新嘅電話卡..因爲之前嘅電話唔記得左密碼.
想查d錢用左去邊度或者通話記錄果d嘢都唔可以查..覺得好麻煩..同埋晒錢.所以後尾索性換埋個新電話num..個num好好記丫我覺得..由123456組成嘅.正!
以下喺用850第一次影嘅相...@地王動感店..覺得都幾清下.








-----------------------------------------------------------------------------------------


ok.大事記錄完畢.
跟住就喺講下今個星期嘅事......

嗯~首先就喺Monday...因爲要整班服....中午就同Faye又去多次左動漫星城..
順便打印張圖出來比大家睇....後尾來唔切食飯..就喺KFC解决左..
不過因爲中午無訓覺..成日都覺得頭痛..超煩...只要頭痛心情就好鬼死唔好..仲要咁攰...




因爲班服需要大家同學一齊來討論.so下晝嘅班會課好自然咁又要上臺講嘢啦..
明明之前已經講左要反領架嘛..點知一問班人又玩嘢話要圓領...好彩後尾都有人幫我..大叫反領..冧起都搞笑...經過兩日嘅重重波折..大家終于都可以確定左個款落來..而傢我哋就喺等住下個禮拜去拿就ok囖.
班好朋友們同我講..話唔使理果班起哄嘅人講嘅嘢..佢哋浄喺得把口..但喺有時覺得眞喺好無奈..有班女仔佢哋又唔出聲又唔支持咁..有人又喺樹起哄.."人在江湖.身不由己"啊...就好似我同某人發嬲果時話斎.."企喺臺上果個唔喺伱.整嘢果個唔喺伱.做嘢果個唔喺伱.伱咁叻伱上去講啊"...企喺上面眞喺唔可以唔聽人哋嘅意見...畢竟班服喺全班嘅服裝嘛..!哈哈.最搞笑嘅喺..後尾企喺臺上..居然見到佢同人哋講我呢翻說話喔..咁醒目識得引用丫..!

今次班服嘅討論眞喺好攰...講嘢講到我喉嚨都沙...每群人都有自己嘅意見..不過覺得幾難得嘅喺..我今次眞喺無發嬲啦.我好努力咁控制自己嘅情緒...有幾次都差d忍唔住.但最後都喺深呼吸一次..算~
好多謝支持我配合我嘅人..因爲有人support.所以我先可以完成咁多嘢..特別喺第一次發覺我眼神咁有殺傷力...冧唔到會有人咁by我.只要一啤過去就實知我想做咩...都好多謝提出意見麻煩多多嘅同學們..都喺因爲有伱哋意見.班服先會喺班服..因爲伱哋嘅諸多意見..我先可以feel到某d嘢..Thanks.
雖然我哋嘅班服整出來唔一定喺最好最靚嘅.但我相信.我哋班一定喺The Best!
Pink boys& girls.加油!

..只不過煩嘅事又來啦..因爲某豬頭嘅錯誤.搞到收少左錢...之後仲大吵添.眞喺嬲架嘛..明明就唔喺我錯..仲要同我計較錢嘅多少..搞錯.吵交果時班同學仲大笑..笑笑笑..有咩咁好笑.?!最終都喺比左錢我..晒時間.."浪費別人的時間是在謀財害命"啊...結果都喺我兩個要貼錢囖..錢都唔喺問題啦..咩態度啊...明明伱只豬頭喺伱自己舉手自願收錢嘎喔..又唔喺我逼伱嘅...
\(><)/

-------------------------------------------------------------------------------------------

語文課演講比人點左起身點評..呢樣都好d..因爲事前就知啦..不過點到佢朋友果時大家就喺度狂笑...眞喺滑稽...演講緊果時我哋班人喺度笑到咳咁制..講d嘢假到...原先仲想叫我搵嘅.不過後尾我唔肯咋嘛..跟住佢講下講下..自己都喺度笑啦...老師仲話好喔..搞錯..!但喺個怪人可能因爲緊張..搞到點學號果時點錯左...之前話明要點張lim架嘛..緊張到唔記得左..事但咁叫左個..唔喺一定仲好笑...

之後期中考嘅成績都出左來啦..全班倒數第10..哇哈哈..
唉.都預左架啦.鬼叫自己唔復習咩..浄喺識得訓訓訓..所以結果咪咁囖..無得怨架.要怨都唯有怨自己嘅姐..!
下個星期一下晝仲要傢長會..怕怕啊..希望老師唔好同我丫媽講d乜就ok啦....
唔喺眞喺會死得好慘..我都叫左媽咪要有心理準備架啦.
希望god伱可以救下我啦..my dear god..!!


不知不覺咁又過左一個星期囖...
星期四嘅籃球賽感覺眞喺好難形容...唔中意呢種感覺..
希望有付出眞喺有收穫.老天爺.我信袮.

星期五..無乜特別嘅事..中午大家去左ok食飯..某個moment痴左條筋買左兩盒奶..飮到後尾反胃想嘔咁..不過維記d奶又幾好飮喔..特別嘅喺高鈣低脂居然好味過純牛奶..正!之後好健康咁食左全麥包..全身充滿纖維咁..哈哈.
下晝比d唔知乜鬼音樂吵醒左..難得中午訓得咁舒服...算.起身梳頭好過..maybe因爲天氣潮濕嘅關係..(講起天氣唔知好嬲定好笑..11月啦..大家仲喺短衫短褲開空調訓覺..orz) d頭髮好難梳咁..死夾都夾唔好..搞左超耐..後尾發覺有人喺窗外邊郁啊郁..開頭都唔喺咁爲意嘅..之後過左大概幾分鐘到..令左頭過去望左下..哇靠!...cao~~~變態定喺點啊...企喺度望人哋梳頭做咩..傻嘅..搞到我超大聲講左句..伱變態嘅咩....又嚇親d同學了...一激動就急..拿拿冧跑去厠所...癡線..!


---------------------------------------------------------------------------------------------


一周嘅事大概都喺咁多啦...
值得提下嘅喺..琴日我去左iou剪頭髮..第一次將頭髮比華叔叔同乜叔叔以外嘅人剪..!唔知點講..怪怪哋咁..不過頭髮薄左清爽左好多就喺眞嘅..個髮型師仲生得咁鬼靚仔..勁似又南..但喺點解又叫maco嘅..有無咁多人叫maco啊..無論喺marco定喺maco..總之我記得有好多好多...so後尾剪成點都唔喺咁mind囖..哈哈.我好似好鹹濕咁...
跟住同舒怡去左買袋...行左陣..d袋都好普通下..過左地王間專賣袋嘅店..雖然超多人平時都喺用呢只牌子嘅..見到好多袋都好街下..不過d價錢都喺咁貴.
後尾睇岩左個新款..買左落來..不過size好似有d大..never mind.平時返學用嘅.都ok...希望大家都覺得會好睇啦..哈哈.聽日就咩返去啦...!!


琴晚睇左<肥田'>大結局..好感人..
肥田同大四喜最終都喺埋一齊..有情人終成眷屬..happy ending..
仍然喺price&princess嘅美麗動人童話故事.
但喺一直覺得..That's impossible.現實始終都喺現實.
每個人都好顧慮旁人嘅眼光...甚至..好介意.
"兩個人只要彼此相愛.就可以喺埋一齊.."
我唔信呢樣嘢...我唔信我唔信我唔信..

其實.我都想信...


ps:突然想搞個初中同學聚會添...以前嘅同學們..見到就快聯絡我啦!


---------------------------------------------------------------------------------------------

Super No.1   From 卓文萱

oh happy day

oh happy night

一張開雙眼就有愛

不用耍酷假裝迷糊  愛就要大聲的說出來
跟你撒嬌搖搖頭  跟你開心手牽手
不需要什麼理由  我們充滿幸福誘惑
感受愛神的祝福

你就是我的 Super No.1
兩個人一起製造甜蜜浪漫
靠在你身旁 什麼都不用害怕
感覺愛的力量

你就是我的 S
uper No.1
兩個人一起每天那麼精采
oh baby baby
I'm your sweet baby

你是我心中永遠 S
uper No.1

arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()