close

今日喺11月嘅最尾一日了..話咁快又過一年.
今年最大嘅收穫..就喺考到間好嘅學校..同埋識到好多好好嘅人..發覺身邊嘅朋友們都對我好好..無左伱哋.都唔知呢個世界會點..!仲有..遇到左伱..好重要嘅伱.

聽日就喺12月了..呢排終于到feel到d涷嘅感覺...而傢仲感冒緊..好辛苦..
christmas好快就到啦.今年嘅聖誕唔知會點呢..?都幾期待架...
2006就快過啦..希望我嘅2007..一切都會心想事成啦.!



仲有24日..而傢嘅進展比我期待中慢好多...maybe伱同我都太似.我哋都唔喺會主動嘅人..呢幾日我承認我喺度避緊伱.有伱嘅地方我唔會喺度..見到伱我都會自動閃開..why?.I don't know.伱時好時壞嘅態度..我眞喺唔知伱想點...
一時講d咁感動開心嘅嘢..一時又嬲晒發我脾氣...伱究竟喺度冧緊乜啊...


Merry Christmas.!如果聖誕老公公可以比我一個聖誕願望.
我希望.可以同伱喺埋一齊.就算喺一個月.一個星期.甚至一日都好...





心亂如麻  From 衛蘭

因初吻著你想慶賀  你卻開始疏遠我
假使你是覺得怯懦  你會不會拒絕我
你有意欲去找我  你會通電再會過

如實在認真喜歡我
或是有心敷衍我
如今只有三歲都清楚

是你不想我啦  甚至不找我啦
無非幾天變化  就像刮我幾千巴
難道你共我親吻抱擁 之後竟有偏差
不想和我好
請求直說真話

很想你是愛得懶惰  至會多天不理我
心境正遂秒鐘跌墮  我哪一樣有做錯
過去你極愛惜我  快慰之後侮辱我
曾自問自私開心過
如今的我只要知清楚


沒有膽色纏你
心亂如麻
回去吧 回去吧
來讓我傷口結疤

arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()