close
啊...上個禮拜忙得制..來唔切冩周記了..而傢補返先...
(呢篇嘢前幾段嘅初稿都喺某日體鍛用紙冩嘅..經過計分版玩左下..仲影左張相留念添架..不過最衰無意中delete左...)
上個禮拜眞喺多事之秋囖..又可以講話喺多事之周...好事衰事一籮籮..
開心有..傷心又有..期待有..失落又有...從邊度講起好呢...



星期一..星期二忽略吧啦!因爲隔得太耐啦..都唔喺好記得發生咩事..
星期三眞喺黑到x咁...
好似喺話要調位...
我又比人調左上前一排..仲要喺課室正中央...第二排..上課咩都唔可以搞..一郁就比老師見到..煩死..隔離位嘅秋瑩走左..好唔捨得啊..佢超好人架!仲有天眞到死嘅雨霏...同埋個怪人..我哋平時上課講嘢講笑開心到死咁..次次都有好多嘢可以玩...例如怪人會成日講d好怪嘅嘢啦...會同佢隔離位吵交啦..我虐待佢打佢激嬲佢啦...好多好多..不過而傢都不復存在啦..我哋幾個比人調到東南西北咁遠..希望伱哋無聊嘅時候仲會掛住我啦...
p(^o^)q


呢日最重要嘅喺...!!!老娘錢包給人偷了!!!
中午同Faye去拿班服..見到班服有咁嘅成果..high到咩咁我...好興奮咁同Faye去左KFC食嘢..(原先想去六本目架.but覺得費事啦..如果去六本目.就唔會咁啦..嗚~)跟住喺度整班服..分類整理咁..跟住又試衫..一切ok之後先開始食嘢...因爲興奮得制...將銀包放左喺隔離...大概十幾分鐘嘅時間..就發覺唔見左!個point仲要喺...kfc入面好少人..點會有人行過拿左我哋都唔知..原因喺乜..?!唉..咪就喺因爲我哋high過頭囖...煩死!!!之後d店員幫我哋一齊搵...仲問使唔使報警咁..唉.使鬼咩..入面d錢又唔多...又無d咩好貴重嘅卡或者身份證...搵左大概20分鐘都無收穫..事實證明喺眞喺比人拿走左了...心當場涼晒...以前喺手機比人偷..好彩拿得返..今次銀包比人偷..拿唔返了...錢我唔mind啊...我care嘅喺..入面呢幾年來..同f去睇戲保存嘅票根..仲有張vip卡...喺我同小安一齊整嘅.飛揚有我哋好多好多嘅回憶....例如一年幾前..我哋去睇頭D嘅票根..就算上面嘅字已經幾乎睇唔清咁..但喺我都喺一直咁keep住...包括同Miko..舒怡一齊睇過嘅戲...唉.連票我都留唔住...
仲有我嘅好多卡...新num嘅動感會員卡..好多優惠卡..屈臣張vip...呢d都唔重要.
重要嘅喺..我張飛揚卡啊..學生證..7中同16中嘅..同媽咪果張貼紙相..喺北京買返來袋左好耐嘅護身符...一切嘅一切..都唔見晒啦...!唔知點講好....到而傢都唔想買返銀包..驚因爲自己嘅大意..會又整唔見一次...再傷心多次.唔想...
之後拿班服返學校..已經夠hurt嘎了..袋衫仲要重到A咁..拿到我同Faye傻咁制..搞到9個字先慢慢死到返學校..第二日我兩個只手痛到!!只要抬起都痛...無計..唯有我兩個啞忍..最衰都喺伱.我叫伱去拿伱唔拿...同我加油講咁多嘢有咩用..伱估我眞喺超人..話要去買鞋...誇張d..!我以爲我自己可以拿到..但眞喺無冧過會咁重...加上唔見銀包果件事..成個心情就喺down..返到來..連發嬲都無力了.一坐低..d眼泪即刻涌晒上來...成堂物理課呆坐...落課果時..大家都過來搵我..問發生咩事..一感動又開始喊啦...一想講件事就忍唔住...跟住某人行過來好心問我發生咩事...我無講嘢..扮睇唔到聽唔到...後尾佢好似去左問Faye.."伱囖..整喊人哋.."....我都費事理佢哋了..拿書..去上音樂課...想走果陣時..佢哋又喺度搞笑啦..搞到我又忍唔住笑出來..不過都喺忍住..照走...行到門口..好大力咁拍左某人一下..隔離梁生班人超大聲..."哇~~"靠......不過難得咁佢都無發脾氣喔...拉拉聲走人...!!
ˉ;)
從美術課返來之後心情都叫ok...因爲同雨霏仲有秋瑩佢哋喺度講緊我哋都唔捨得調位嘅事..發覺d同學都好好..!返到課室...趁空檔..繼續呆坐....豬頭佢哋返左來...首先喺怪人.."銀包咋嘛..比我果個伱囖"..."我先唔要啊..要都要佢果個啦""喺囖..我果個無錢"....我想講..佢果個都喺唔裝錢嘅...但喺都有感動到..哈哈.起碼都叫識安慰下我咁..算伱有返d人性...!跟住就喺佢哋囖....死喺度一鞠躬二鞠躬咁..搞到我又出手打人啦..啪啪聲咁...仲要拿筆當香...頂..我未死架好唔好..家屬謝禮...夫妻交拜..撞鬼..紅事白事一齊搞咩...最尾仲要比張一蚊我....d表情喺度忍笑又扮晒嚴肅咁...笑到我咩咁..原先我喺度想喊想喊咁..一過來搞到我笑到鬼咁...眞喺...無奈啊....(QoQ)


我哋件班服......

(背面)




(正面)





穿左之後嘅效果...我來嘅.哈哈.




自習課就喺度發班服...仲特登整左件"S"嘅..笑死.."咦.眞喺S嘎喔"...哈哈.哽喺啦..伱穿最細size架嘛..唔留返件比伱點得啊..!
終于都挨到放學...心情又開始down了..出左去走廊呆企..望住個操場..無晒冧法...課室入面大家喺度調位...覺得好吵...冧到我個銀包..入面嘅嘢..落晒型咁...過左一陣..伱又行左出來..我以爲伱又赶時間..心冧:走啦走啦..點知伱突然停喺隔離..拍左下我...搞笑..都唔明伱個表情咩意思..之後伱愛人來啦..哇靠..眞喺頂唔順伱愛人叫伱嘅方式..好鬼核突啊...伱又咁叫返佢..頂唔順...~仲擺埋心心比我睇..走啦伱哋....我驚我等陣控制唔住我自己啊...so..比佢哋咁搞..又喺度大笑了...
發覺自己眞喺好容易比人屯...成個下晝都發覺伱唔喺咁正常架啦..死喺度搞笑...其實後尾都無點唔開心嘅...都預左拿唔返架啦..怪就怪自己大意啦..

------------------------------------------------------------------------------------------------
以下喺特別講嘅.
唔知大家對班服嘅意見點.但喺我自問已經好認真咁去整.已經盡左我最大嘅努力.如果伱哋唔中意都無計..聽到有人話"d質地點點點..""我記得動漫星城有件都唔錯架..點解唔去果度整"..想同呢d人講.整果時點解唔講.點解伱哋唔去搵.搵到我同Faye攰到瓜咁制..我哋次次中午赶去赶返來..無得休息果時伱哋喺度做咩...伱哋自問做過d咩?慿咩去講我哋呢d咁努力爲班服嘅人...伱哋有無d咁嘅資格?
其實整完之後我好沮喪...居然一個人一句多謝都無..我浄喺想聽一句多謝..唔通眞喺有咁難咩?我唔喺要講到自己幾偉大幾偉大咁樣...我唔喺需要d咩回報囬饋咁.我浄喺想得到大家感謝嘅一句話.唔通咁都唔得咩?
but一切都算啦.我自問爲班付出過.對得住我嘅柒班..我哋嘅柒班.

------------------------------------------------------------------------------------------------


呢期喺上回...仲有下回..
下回預告...高一秋游&校運會....


-----------------------------------------------------------------------------------------------

小情歌   From  蘇打綠

這是一首簡單的 小情歌
唱著人們心腸的 曲折
我想我很快樂 當有你的溫熱
腳邊的空氣 轉了

這是一首簡單的 小情歌
唱著我們心頭的 白鴿
我想我很適合 當一個歌頌者
青春在風中 飄著

你知道 就算大雨讓這座城市 顛倒
我會給你 懷抱
受不了 看見你背影 來到
寫下我 度秒如年 難捱的離騷

就算 整個世界被寂寞 綁票
我也不會 奔跑
逃不了 最後誰也都 蒼老
寫下我 時間和琴聲 交錯的城堡


arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()