close
今日唔開心 唔明伱做嘅嘢..
究竟當我喺d乜?同學.朋友定喺愛人?定全部都唔喺...只當我喺普通人.
我知伱喺好人...但喺點解浄喺對全世界好...伱有無冧過我都唔會唔開心...
有d嘢..唔講就會錯過..唔好比自己後悔好唔好...




情绪指数: ★★☆☆☆
有点焦虑,还有点钻牛角尖哦!其实没有什么大不了的事,关键是你自己看问题的态度。凡事看开点,善待自己,做一个快乐而自信的人吧!
爱情运势: ★★★☆☆
感情甜蜜中保持稳定,不过要注意克制以自我为中心的意识倾向,多关心对方,你们的爱情仍然让你倍感温馨。单身者对目标有诚意,就有成功结缘的机会。



講得無錯..凡事都要睇開d....
what a bad day!




arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()