close

秋游@南湖...南湖風景...一個字:細!


又喺講返兩個星期之前嘅事...呢次喺中回啦..因爲秋游同校運一齊冩嘅話..好多~
話說上次講完整班服果件事..過兩日..就去左秋游&校運啦..星期五秋游星期六校運.眞喺不得不佩服學校"合理"安排時間嘅能力..好彩唔喺去"長龍"..唔喺去完返來就眞喺唔知有無力校運啦...
今次秋游居然去南湖..點都冧唔到喔..咁偏門?我咁大個都甚少去果度...
唉.最衰東方樂園早就拆左啦.唔喺去果度都幾好架..有摩天輪坐..我好耐都無坐過摩天輪啦..~


話說星期四晚...同faye去Jusco買秋游同校運嘅嘢...兩個人見到乜都想買.所以决定分開兩日咁買..哈哈.~如果一日買晒嘅話眞喺驚拿唔返去..我哋買一日嘅嘢已經好重啦陰功...!喺Jusco見到好多人...首先喺見到雨霏..勁搞笑..佢同faye有無咁有默契啊..兩個買埋d嘢都一模一樣嘅...之後又見到有十三中嘅過來買嘢啦..育才啦..培正啦..原來大家都去秋游..仲見到正直嘅一聰裁判...張小姐同佢條仔等等..~又去春之花買左勁好味嘅蝦片..跟住就過左地王度坐..兼大食...成張櫈比我哋霸晒..中途仲有兩個好搞笑嘅男人行過話:"哇..食得咁開心啊!"...超想講..我哋聽日去秋游嘛!唔喺而傢食架!!!

哈哈.我仲有影相留念...






---------------------------------------------------------------------------------------------------

講返正題啦..星期四秋游..都幾好玩架.起碼我覺得感覺好好...
首先喺朝早...話明喺7仔等嘅..豬兜faye遲到..放我飛機~~同cy佢哋行左過烈士陵園先..點知原來高三都喺果邊集合喔..怪唔得咁多人啦..哈哈.仲見到偶像..仲有佢"同學"..差d嚇親...faye只豬兜過無耐都來左啦..之前佢仲比人"喂"..嘿嘿~~and then 咪搭車囖..其實喺廣州市內.有幾遠啊..一陣就到左啦..(喺車度faye喺樹狂食..仲話唔食話梅會嘔.嚇到我..)
到南湖門口..感覺就喺..無晒感覺.睇個樣仲細過體育中心..邊有嘢玩架...~入門口仲要比d工作人員喺手度按左個圖章...好似d豬仔合格證咁..
入到去我哋咪玩囖..d游戲眞喺好"刺激"啊...我哋幾"high"啊...
玩左個咩彩虹..咩轉轉轉咁嘅嘢..旋轉木馬..碰碰車..海盜船..好慢嘅車...激流..同埋過山車咁囖..一樣一樣講先得..
我眞喺要講d死南湖嘅工作人員..好欠打..個個老老xx咁嘅樣..唔喺話顧客喺上帝咩?今時今日咁嘅服務態度?打啦!
同我哋喺南湖入面一齊玩嘅仲有好多東莞啊..花都嘅學校小朋友..大概3.4年級左右..成日兼隊又吵到死..我見佢哋個老師喺前面都唔理嘅..!有d大d嘅應該喺初中..排隊果時佢哋用"家鄉話"講嘢..我喺後面眞喺聽唔明..陰功..簡直喺進入左一個澇頭嘅世界..唔好以爲我講澇頭就喺歧視人哋.唔知喺邊個歧視邊個..我哋想玩多次咩彩虹果時..同個工作人員有吵交.跟住聽到隔離有人話咩"我知道他們說什麽話..白話嘛"...我x...廣州人唔講廣東話唔通講英文啊?歧視人哋果個喺伱哋定喺我哋啊...而傢d人..素質眞喺.不過算啦..我哋費事同伱哋計.生長環境唔同..但喺唔該伱哋眞喺反省下啦.咁無禮貌.我驚伱哋出到去丟我哋中國人嘅架咋!
玩轉轉轉果時..肥安同肥lim都喺果度..超搞笑啊佢哋d表情..出到去仲比人打...眞喺弱智嘅一群人...幾大啦仲玩d咁嘅嘢..不過後尾喺過山車果度..佢哋仲偷襲物理老師..明明偷襲佢嘅人有幾個..但喺好死唔死浄喺抓住肥lim..哈哈.咁唔好彩啊...!過山車..一直都好少玩.之前同小安miko佢哋去長隆果時都無玩..同奶維兩個唔夠膽..喺下面坐...今次maybe 喺班好友們嘅帶領下..决定去試下咁囖.又眞喺幾好玩bo..因爲等嘅時間都唔需要好耐..好快就玩到啦..又鬧交..隔咁遠都可以鬧架...最抵死喺之後講果d嘢.飄伱個頭啊!人玩伱又玩..有種我坐完伱就咪坐...!最搞笑嘅喺...坐完之後返落去..見到體委一個人喺樹企..喔~~原來喺唔敢玩..我喺度話仲好似想喊想喊咁...乖~唔好喊啊...!搞到佢仲想打我...物理老師果d先叫勁...坐兩三次...
海盜船..眞喺唔喺咁海盜喔..細到好細..不過都叫幾好玩啦.拋得都幾高下架...

啦啦啦~我扮兔仔..比cy同嘉嘉偸影...



玩碰碰車..無乜嘢講啦..排隊都幾耐..後尾cy仲唔舒服...喺樹休息..唯一可以講嘅..就喺我可以改名叫籐原托yo啦..一隻手玩晒..我唔喺車神邊個喺啊.哇哈哈...!!!旋轉木馬..好無癮..簡直就唔叫旋轉木馬啦..旋轉南瓜車好過.個工作人員話唔玩就重新排過隊...kao~眞喺好頂唔順果度d人嘅態度.無奈之下咪坐囖..煩死.早知喺咁我玩都唔玩啦.黑人憎!
到後尾去玩"好慢嘅車"..我冧應該喺排左最耐嘅游戲啦..因爲我發覺我哋d相大部分都喺果時影嘅...喺好多....

cy&yo&招斯..準備玩好慢嘅車...



yo&faye..好中意呢張啊...



Faye&Yo&嘉嘉&招斯...啦啦啦.咁樣影面好細...



特別一提嘅喺..今次周老師有帯佢嘅一大一細去啊..好有福氣啊..生到孖仔..兩兄弟要快高長大啊..
不過就難爲譚小姐同嘉嘉啦..義務做左次媽媽..哈哈.做媽媽嘅感覺好唔好啊?有無想生返個咁...

同一大一細影相啊..不過皇太子們好似唔多比面..好有愛心樣嘅一張相...
\(@^0^@)/




呢d喺玩果個咩彩虹果時影嘅...
第一張..佢哋話好搞笑..仲有人睇左之後話:"哎喲~唔夠高喔"..激死...(頭髮好亂好亂好亂.忽略頭髮吧啦!)




第二張...超滿意呢張啊..faye又去左扎機啦....~



最尾玩激流衝浪..faye同譚小姐好神勇咁坐左去第一排...點知都未上去..就已經濕晒啦..
我哋幾個就縮喺後面..用衫包晒個頭同個身..但喺個pat pat都喺濕左...哈哈.始終無佢哋濕得咁犀利..由頭濕到落尾啊...happy ending...

Finally.來返張大合照啦..唔滿意呢張大合照啊..表情唔好睇...!!我超無奈咁...




臨走之前同faye來返張先...喺右下方見到cy只手指...




At last...出門口...鬼同伱再次光臨...伱就想!!!




End



arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()