close

校運盛况..呢邊喺高三.....




24號喺秋游啦..咁25號好自然就喺校運囖..!
去完秋游..返左學校.原先冧住整學生證嘅..唉.不過後尾又無mood咁..入門口仲見到好大只豬豬嘅標本..差d嚇死.之後同faye去買嘢咁..shopping眞喺開心..見到咩都想帯返屋企..不過今次喺做正經事啊..喺運動飲品果樹..眞喺想全部買晒落來架...驚唔夠體力嘛..我眞喺個賢妻良母..幾細心體貼啊..!!最終都喺買左d咁啦..就好開心咁返左屋企囖~



晚黑喺度訓緊無聊..咪冧住搵人講下嘢咁..扑街..居然比人認錯...有無搞錯啊?我喺邊個啊..伱咁都可以認錯...嬲到我...乜同人關係好好咩..晚晚飛短啊?仲食飯...><哼..又話要嬲佢又要同人食飯...激死激死...!頃左兩個幾鐘...同伱講嘢好開心..伱d反應..奇怪~最尾仲講埋晒d咁老土嘅古仔屯我訓..哈哈..~so sxxxt...!(#^.^#)

第二朝如常咁去搵faye一齊行過去東較場...去到..好眼訓...神7咁早大家就喺樹..個個都好似未訓醒咁.faye比人搵左去畫畫..我一個人無聊咁坐喺度..噢~順手整理下d嘢飮先...擺啊擺啊..呢個時候怪人都來左..我問佢sth..佢話唔知...悶到死嘅兩個人..喺樹頃計..無辦法啦.鬼叫佢愛人同我愛人都唔喺度咩..!兩個將d嘢飮擺啊擺啊..又見到佢買左好多早餐咁..頃計ing嗰時..超多暗箭射埋來..差d中箭而死啊我...車.又唔喺我行過去坐嘅..喺佢自己坐埋來咋喔.我哋級d花癡..唔抵得咩..?!過左陣..手機震..一睇..眞喺估唔到喔..搵我..唔搵伱愛人?我話而傢集合..仲話咁早..唔早啦大姐..幾點啦..之後怪人就問..佢喺邊?靠..伱咋知道是誰啊?我咪比我手機佢叫佢打電話問囖...哈哈..我冧佢一定超驚訝..打過去居然喺個男人同佢講嘢...
一朝早喺咪涷呢?大家都唔除衫...包到實晒....



全家福...cy同嘉嘉影嘅..搵唔搵到我呢..?




高中校運的確無聊啊..同埋我唔中意喺運動場搞..好大..想睇嘢都無..
唔似以前我哋7中都喺喺自己度搞嘅..幾好玩啊..特別喺最尾嗰時全世界起哄...當d領導無到..超好玩啊..~
今次我都無點影相..部相機都一直喺faye扎嘅..靠佢影相啦我...



唯一一張自拍...yo&faye




而傢po d校運嘅盛况啦...個個都話revolution佢哋嗰件衫好睇..計我話喺偶像同佢"同學"穿得好睇姐...
我覺得我哋件都唔錯啊..起碼個個一睇就知我哋班d人喺度做咩行到邊咁...
仲有人話件衫緊..又話唔夠長點點點咁...靠~~咪又喺一直著住...無除過...明明出晒汗架啦..明明個袋度有衫架..
多謝我哋班d同學仔啦..除左肥lim只死仔換抵左之外..其他人all day 都穿住..哈哈..好開心..!



校運盛況...呢邊喺高一..哈哈..其實喺我哋班...~




最尾獻上我哋班大合照啦...不過都唔喺全部人喺晒度..有d人好似走左喔..(-__-)y
(影相嗰時唔記得調size..搞到張相有d細..又朦喔..but點解得我一部相機...)


呢張最滿意..影得我最正常..哈哈.高一柒萬歲啊.!!!
(陽妳喺咪想睇我新袋啊..背住嗰個就喺啦...)




仲有第二張..>0<
呢張喺我朦眼嗰時影嘅...唔制啊...!!哈哈..嘉嘉都有朦啊...!




後記:我哋班校運成績都ok架..大家都好努力..!\(^v^)/
有時睇緊比賽我仲會幫其他級其他班加油...哈哈..大家都是好朋友嘛!不過d同學有時會好驚訝咁望住我..嘿嘿~
不過成日坐喺嗰度好悶啊...除左時不時打鬧下頃下計咁囖..妖~我又要玩psp啊....
講返d搞笑嘢先...開頭我部相機差d比人拿左去睇..好彩經過我同faye嘅生死搏鬥之後終于搶返..早知唔講部相機喺我架啦..!跟住又睇手機..搞笑到爆炸..我琴日同faye終于都搵到拍video嘅樂趣啦...!之後咪左睇睇右睇睇咁囖...唔知做咩死比個銀包我..都話唔要囖..我要新嘅鬼要伱個舊嘅..仲死比張銀行卡我..肯定無錢架啦...拿學生證同身份證來睇..狂笑啊...之前我都睇過啦..不過伱好似唔知咁解咋嘛..怕醜喔..
手機比三個豬兜拿左去睇...一路睇一路大笑...笑咩啊..唔抵得我手機靚喺咪...一陣又喺度大叫..玩死...
"哇...自戀狂..."..."(細細聲咁講..)點夠伱d自拍多丫.." 
"喂..邊個最靚啊..?""睇過...faye姐囖".."玩嘢啊..都無佢..邊個最靚姐..""哇~眞喺好靚啊..部手機眞喺好靚喔!"
以上對話..差d暈低...
...突然記得..無啦啦比個豬頭坐左落大髀度..骨折咁制...
anyway.雖然無聊喺無聊d..不過都叫時不時有搞笑嘢講下咁啦..我仲成日糟zhi啊隔離班果位仁兄..發晒脾氣叫佢拿呢樣拿嗰樣...仲喺樹扮晒熟咁叫另外一位眼鏡露骨男過來打牌..笑死~仲有超多搞笑嘅事..費事件件講啦...講到天光咩...


高一7勁.高一7醒.高一7絕對無得頂啦!
唔好咁快到高2..實在唔想分班啊...啊啊啊....>___<





End






arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()