close

而傢喺禮拜日晚嘅11點..開始冩日記..記錄下近排發生嘅事.
心情keep得唔錯..我親愛嘅小安都順利咁返左來.哈哈..呢兩個月有排顚了!!!


岩先同媽咪頃計頃得好開心.眞喺覺得自己好幸福..可以成日咁同媽咪溝通..好多人大概都做唔到呢點.
媽咪仲認得小安把聲..哈哈.呢個年頭..除左只豬會打屋企電話仲有邊個丫...之後做緊功課嗰陣...阿媽又見到電腦monitor度有功課張相...就笑我買部靚手機就爲左影功課..超搞笑~親愛嘅黎小姐.好愛妳喲!


啦啦啦~回憶往事時間到左....
上個禮拜我哋學校要驗收示範性高中...全校上下總動員..認真到咩咁...!學校簡直就喺煥然一新...鬼火咁靚..
眞喺難以想像..前幾日仲喺度整啊整啊..可以突然變左一個樣嘅..!學校d領導同志們好重視今次嘅評估工作..哽喺啦.
投入左咁多人力物力入去喔..唔肉緊d點得啊!不過就難爲左我哋d學生啦..日日放學都留低整嗰樣整呢樣...衛生..課室環境..儀容儀表..一樣都唔少得!最誇張嘅喺音樂公開課...假到..上左幾多次啦堂課...首"小天使"聽到我簡直覺得喺"小惡魔"啦..冧返起因爲呢堂課我哋要搵人去跳Tango...嗰日體鍛課無上...我哋班d人喺度抱怨緊d男生點解唔爲班做貢獻..死都唔肯出來跳..其實我嘅冧法同佢哋好唔同..或者因爲喺我自私嘅關係啦.總之人哋唔中意做嘅事..點强迫都無用架..身在曹營心在漢呢句話聽過未..?!老師話唔需要咁多女仔...我同faye咪走囖..走到落去坐左陣..見到班主任來赶人上去..拿拿聲上返去..不過唔喺因爲驚自己比人鬧嘅關係..上到去..好搞笑..d男嘅全部排開比老師撿...好似撿宮女撿老婆咁嘅樣...搞掂之後..呼~終于可以松返淡氣啦..眞喺驚險啊..好彩嗟!某日下午排練嗰時...搞下搞下搞到六點...煩死...不過管樂隊嘅老師好搞笑...氹得我哋好開心...大家都好認真咁開始唱歌.(某人啊某人..伱唱歌可以再大聲d喔..聽到我噴血咁制啦..>____<)到正式上課啦..個老師蠢到..電腦都唔識得用喺咪...單擊啊大姐...仲話電腦有問題..計我話最有問題嗰個喺伱好唔好..!!

D天氣開始涷啦...要穿多d衫先得lu..
唔中意落雨啊..成身濕都濕晒...唔舒服唔舒服...中意陽光燦爛嘅冬天.!


---------------------------------------------------------------------------------------

講返更加之前嘅星期啦...班會課喺團活動...通表大會...無錯..本小姐要入團..
其實之前初三嗰時就入得架啦..不過一直拖拖拖拖到畢業都未搞掂...所以而傢先入囖..
上臺讀演講稿好緊張啊...語文科代小朋友仲喺度偷影我...一路講一路有人起哄...foul咩foul..想死喺咪..伱估打波咩.
不過好佩服肥lim同趙悅啊..兩個團試都100分..死啦..下個星期三要考..唔知我pa唔pass到添架...
唔pass嘅話又要開通表大會話我唔pass..來多次咁架啦..唔好啦唔好啦~上帝保佑我保佑我..!!!


紀念相一張...哈哈...




班會課仲有講校運d嘢..拿名次之類嘅事情...耶~~4X100先得第六..唔甘心啊..
不過算啦..成個高中部咁來..競爭好大嘅...
仲唔知邊個話穿拖鞋都跑嬴佢哋呢..結果呢?牌都無....唔使解釋咁多喔..
拿住牛奶仔個銀牌喺度影相....其實中意金牌多d喔..我眞喺以爲有金牌架嘛..
又要講句口頭禪啦..最衰都喺x啦!


我与銀牌...(只腳怪怪哋咁...)




------------------------------------------------------------------------------------------

今個禮拜又掉位lu..超唔ger啊..!!話明兩個星期換一次架嘛..而傢組內咁換..算點喔..擺明又比人搵笨啦.
算..橫掂去到邊都唔care架啦.點會爭在呢次....
原先好黑人憎嘅人坐我左手邊嘅...好彩肥lim醒目咋..同佢換左位..哈哈.而傢後面一堆人都可以講嘢啦..
換完位知道呢個消息之後仲好開心咁同mary佢哋give me fine咁..(mary啊mary..我幫伱起個咁好聽嘅名.點多謝我先.....)
肥安又過左來yeah~yeah~~大家一齊yeah~~以後後面就喺一個墟囖!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------


嘿嘿~同大家分享下之前影嘅相啦...
faye話我呢輯相怪怪哋咁...下?唔會挂..覺得幾好啊...!










呢個禮拜過得好唔順利..唔爽到鬼咁.!
我搵伱伱可以再遅d复嘅.不如直接唔好复算啦.橫掂我喺咁唔重要.
次次同人講嘢伱都可以完全無視我嘎喔.伱有無覺得伱自己有時好過分..理下我感受好無.

我知伱喺好人..100%好人..伱對人眞喺好好...
伱都喺一個好善良嘅人...對人好nice..人哋叫伱幫手伱絕對唔會托手爭..
我眞喺知伱好架...
但喺有時覺得伱唔好對人哋咁好啦...其他人會誤會嘎喔..如果其他人冧嘅唔喺伱冧嘅咁呢?咁會點...
有時眞喺覺得自己好委屈..不過算啦..我喺邊個啊?咪普通人一個..點敢勞煩伱咁費心啊...
次次想冷戰避開伱嗰時...偏偏伱又會主動來搵我...呢d喺咪眞喺上天注定嘅?
會覺得好沮喪..因爲伱對一個陌生人都好過對我.不過其實更多嘅應該喺開心...眞喺可笑..有人對自己唔好..仲會咁開心...我寧願伱對我唔好..鬧我..發我脾氣..因爲呢d嘢..伱從來都唔會對第個做...
faye話.."伱眞喺好愛佢.十句有八句都喺度講緊佢..佢對伱來講眞喺好重要.."         Yes.I do.
想講嘅喺..我已經爲左伱儘量收斂我d脾氣..努力要自己變得更加溫柔體貼..雖然知伱一定唔會知..但我都仍然想做.
因爲伱.因爲伱.because of U.
我哋眞喺好似..死都唔肯低頭做主動嗰個...但喺有d嘢無可能要我主動挂.so..please..
我哋都習慣咁以自己爲中心..從來就無冧過..人哋會覺得點?...
睇來..我哋仲有好長嗰路要行..但喺時間無多了...以後...我眞喺唔知再用咩藉口搵伱了.
好驚..會就咁就錯過左伱...而傢嘅我..眞喺咩都唔想要啦.
我唔明伱究竟有d咩吸引力...可以控制住我嘅思想..操控住我嘅行動...
但喺就喺咁中意伱...獨一無二嘅伱...屬于我嘅伱...!




只想愛伱  From  楊丞琳

我終於還是說了一句 我愛你
還記得那個微涼夜裏 天空正飄著小雨
心跳的聲音 像舞動奇跡

你看著我說 千萬不要愛上你
因為你只會讓我傷心 別傻了 快點喊停
你那麼冷靜 忽遠又忽近

我知道我對你來說 也許太年輕
我想我猜我問 我終於瞭解
原來為愛流的眼淚 也是種甜蜜滋味

只想愛你 當我和你走在一起 就已經決定
不看不聽不問 也不會放棄
是你讓我瞭解自己 可以為愛那麼堅定

只想愛你
好想每天睜開眼睛 就能看到你
我知道我偶爾 有一點任性
不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避

Sorry 我還是不會放棄 愛你









算算算.今個禮拜起碼都算喺Happy Ending啦.
而傢喺12.18了...又喺全新嘅一個禮拜!
終于都12點了.Happy Birthday.我終于挨到12點啦..
cy生日快樂..大一歲啦..要身體健康快高長大學業進步財源廣進啊..!


聖誕節就來到了..今個聖誕唔知喺咪眞喺Lonely Christmas了..
唉..聖誕老公公丫..袮眞喺唔記得左我個聖誕願望啦?唔好啦唔好啦...求下袮啦好唔好啊..!?


提前..Merry Christmas to all.
(字體用呢種喺咪好有X'mas feel呢...XDDDDDDDDDD)








arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()