close

In my heart. U're Angel.
But,now i know. The truth,U're the Devil.



眞喺不吐不快.新年前後都發生左好多事.未得閑一件件冩出來.
但喺講呢d事之前.我眞喺想講一D嘢.唔講唔得.唔講唔舒服.

點解要喺2007嘅第一日比我知D咁唔開心嘅嘢.
我2006都已經唔好過架啦.2007都要咁.我唔想啊!
點解要呢D唔開心嘅感覺陪我過一年喔..點解要喺我...


喺我心入面.伱一直都喺個天使.就算我點口硬.但我都喺對人哋講..
伱喺好人..伱好單純.我講得最多嘅.喺..伱好善良.
雖然我識嘅伱同人哋眼入面嘅有d唔同.但喺本質都唔會變..我信..


嗰晚.聽到有人咁樣講..我眞喺好想求證下.
我唔信我唔信我唔信啊...我冧全世界都唔會信囖..
伱會喺入面?玩得好high?
我唔想去相信我都唔敢去想像.
乜伱認爲嗰度喺伱適合去嘅地方咩?定喺覺得去玩下無所謂?
去一次兩次ok.但喺去得一次兩次..之後就會有三次四次.甚至會上癮添.
我唔喺話喺入面嘅都唔喺好人.但喺只要入得去嘅人..我覺得對自己嘅感情都喺d唔檢點嘅人.
伱喺咁嘅人?伱叫我點接受.

從來伱嘅世界都好神秘.究竟有幾精彩我眞喺估唔到.
但喺我無冧過會"精彩"到咁囖.如果件事喺眞嘅話..我想像唔到我以後會點.
我唔想付出嘅所有嘢原來都喺比左一個唔值得嘅人..
我問伱嘅嘢伱回答嘅從來都喺嗰句.所以我無勇氣去問伱..我驚又會聽到嗰句.."關伱咩事?關伱事咩?"

我始終輸左比現實.只有事實可以將我從呢個深淵度拯救出來.
但喺偏偏..事實我唔想知...如果伱喺入面.講眞嗰句.我會絕望到想死.就算伱唔喺入面又點...我哋都唔會再有以後!
我都輸左比伱.從一開始就注定.伱嘅一顰一笑注定牽動我嘅心情.
我因爲伱開心而開心.因爲伱失落而失落.因爲伱沮喪而沮喪.
究竟我咩事?從幾時開始我喺爲左人哋而生活.爲左人哋而笑爲左人哋而喊.究竟我喺度做緊D乜!

伱喺個魔鬼!我而傢眞喺好憎伱.
憎伱知扮唔知.憎伱奇怪嘅說話同表情.憎伱莫名嘅舉動.
更加憎嘅..喺我點解會覺得伱咁重要..
次次喺我話要一刀兩斷一拍兩散冷戰唔想再理伱嘅時候.點解搵返我嗰個都喺伱.!
我幾多次想要放弃想絕望想離開嘅時候.總會有唔同嘅原因再次行返埋一齊.
緣?孽緣吧.


嗰晚.我同自己講.give up啦.佢同伱根本就喺兩個世界.
伱哋?一世都唔會有可能.
經過左一日一夜.我先發覺.將伱從心入面拿出來.已經無可能了.
某年某月某日某時某分某秒.伱就早已經喺我世界深深占有一個位置了.
Sorry.我放弃唔到.我嘅心講比我知.三個字...


第一次咁希望伱可以見到呢篇嘢.聽到我嘅心聲.
唔好左冧右冧.我講嗰個.就喺伱.就喺伱...


而傢先知.
無論伱喺天使定喺魔鬼.
我始終.對伱.都喺嗰三個字.


-------------------------------------------------------------------------

好新嘅歌.咁巧比我聽到..咁巧.伱喺我嘅天使.


天使  From 五月天

你就是我的天使
保護著我的天使 從此我再沒有憂傷
你就是我的天使 給我快樂的天使 甚至我學會了飛翔

飛過人間的無常
才懂愛才是寶藏
不管世界變得 怎麼樣  只要有你就會是天堂

像孩子依賴著肩膀 像眼淚依賴著臉龐
你就像天使一樣 給我依賴 給我力量

像詩人依賴著月亮
像海豚依賴海洋
你是天使 你是天使

你是 我最初 和 最後的天堂




arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()