close
Our 商品交易會
喺機緣巧合誤打誤撞嘅情况下...比人拉左去整商品交易會.
第一次搞呢d咁嘅嘢...情况都好似幾混亂下咁..
多得有成班同學仔嘅幫手..眞喺多謝晒啊!無伱哋都唔知點算...

我哋嘅鋪頭---撈貨fine. means 撈 for five.(姐喺五個撈頭.哈哈)
其實撈頭應該有六個先岩...






今次交易會眞喺狀况多多..總體來講就喺好難忘...

首先..喺採購日.仲記得嗰日喺Saturday.前一晚突然比人叫去...有d驚訝..
照計肥lim同我原先都唔喺咁熟..應該叫ww或者招斯佢哋先岩..but無所謂啦.橫掂喺去比下意見咁..咪去囖..當初無冧過要插埋只腳入去嘎..!
第二朝..好搞笑咁..個個都玩遲到..我就喺地鐵口等faye..肥lim就喺校門口等其他人..
過到校門口..見到y同學喺樓梯到差d跌親..搞到我笑得勁大聲..無晒儀態...orz..
go go go.去入貨囖..~去到海珠廣場嗰邊...唔認得路..唯有跟住走...
入貨情形就無謂多講啦...最終同faye都喺入左股..哈哈...
原先都好哋哋嘅..個ending就超扑街...因爲聽日就喺X'mas.咪問下大家意見囖.使咁講嘢嘅...
後尾散水嗰時眞喺超尷尬...搞到唔知點咁...過左去東川..咁岩有潮墟..不過攞住咁多嘢..點去啊..
去睇左And1嗰件衫..600幾..誇張...>___< 點買得落手..仲要唔喺買比自己..
打電話.."er...er..er..""bye bye"."等我一陣"".........."  之後就無聲了.頂癮到....


話咁快就到交易會當日啦..中午我哋幾個喺度趕工個招牌..
哈哈.只要幾個傻婆喺埋一齊就想講閑話..次次都偏題...
我成日叫個招牌叫我個仔....媽咪眞喺擺左好多心機喺伱度架..乖乖啊...
張畫喺faye連夜趕工出來嘅..眞喺好鬼死叻嘎嗟..基本上畫畫嘅嘢都喺佢負責嘅..耶~咁樣對比起身我又眞喺無左幾多嘢喔...T__T 哈哈.不過算啦..'cause我立場比較煩嘛...
喺大家嘅同心協力之下..終于都有成品啦!拍手慶賀啦應該~~
(中途嘉嘉同cy兩隻豬跑左去樓上影相...蛇王咁大膽..)


準備畫招牌.Faye&Yo




畫畫ing.Faye&招斯




Faye&嘉嘉&cy



我喺老闆娘!




交易會終于都到啦.好興奮啊成日都..
下晝同faye喺度趕工緊d價錢牌啊之類嘅嘢...都幾忙下.
跟住又要搬台...d人又去晒打波...又因爲某d事搞到開襠delate左...
究竟喺咪籃球場有偷衫賊呢...?!唔見左件衫又嬲到A咁...
次次都喺咁...啞架喺咪..嘢都唔講就掉過來..算.我大量....

暈低..賣嘢眞喺好忙啊...d錢d嘢d人...
d錢又要找..有時又無散紙..將自己d錢撈亂晒擺埋一齊...
哈哈.不過做財政大臣嘅感覺的確幾爽下...特別喺....(略過略過略過)
d嘢成日會亂..因爲好多人行來行去..拿起身又放低咁..d鏡成日要打開放好..煩死...
不過冧唔到d鍾居然會咁好賣..早知入多d啦..
游戲方面搞到只鬼咁...攞返成本都偷笑...飛鏢第一日有檔同我哋一樣...第二日搞籃球...就喺隔離..一聰裁判又同我哋撞喔..好彩到...都叫ok咁啦.
某人喺細路就眞喺細路啦..每賣一樣嘢就要過來講一次...仲要喺靜鷄鷄咁..好笑...知啦知伱勁..伱個f買左好多嘢啊嘛..得啦得啦...後尾唔知邊個嘅f過來話影相就買嘢..點知又眞喺比佢影喔...最唔中意呢d花癡!不過算啦算啦.伱都爲左賣嘢..我明嘅.哈哈.見伱喺我情敵咋...!
成個交易會見到我好多小學初中嘅同學..不過都喺唔同班嘅..喺度認親認戚咁..好開心啊..哈哈.有個小學同學居然認得我喺1班嘅..yeah!哽喺啦..嗰時咁hit..
兩日交易會落來眞喺攰..叫到聲沙..有d嘢最後仲要平過成本價賣出去..眞喺心痛啊...
個point喺..連塊鏡都唔記得留返比自己...唉..人一急就咩都唔記得晒...留返比自己都好過咁賤賣出去啊..陰功~
不過總體來講..今次交易會我哋喺成功嘅!每個人回本兼仲有錢賺..都ok啦..!!!
要多得肥lim同faye喺交易會之後仲喺度死sell d嘢..所以每個人先有錢分咋..唔喺好似當初咁..少得可憐囖..


最開心嘅都喺第一晚..大家喺課室到講笑..
個個嗰時都講到雄心壯志咁...士氣高昂啊簡直就喺..點知tomorrow返來就完全忽略左呢d嘢了..人眞喺變得快喲....
五只嘢眞喺free到爆咁...咩平時見唔到嘅嘢都可以睇到...大家都處于一種relax嘅狀態..哈哈.
有人話涷有人話要開風扇有人話要著衫有人話要搵衫有人話伱媽x又唔見衫有人話件衫喺咪佢嘅有人話聞下就知有人話唔喺佢嘅有人話有人有體香有人話有味咩有人話咁我嗰件呢有人話用計算機計數有人話計算機用唔到有人話口干有人話要買水有人話要去食飯有人話飽到x咁有人話要上課有人話今晚上心理課U1有人話講返正經嘢有人話合力爲0有人話摩擦力等于拉力有人話sin.cos有人話要扮嘢叫"奀"仔行來行去話好好玩有人話"奀"仔咪好忙有人話得失離子有人話你們聽得懂麽有人話黑板有鞋有人話十面埋伏有人話十面埋伏之二有人話擺返好d台有人話如果喺伱聽日返來見到自己張台咁會點有人話x伱個x搞成咁...其實最多人喺度笑.喺狂笑.....頂癮啦簡直喺!!!
唔知知覺就講到7點半..唔多唔少都有一個幾鍾囖...散水!!



晚黑嘅課室







第二晚就無第一晚咁好彩了..發生左d我唔中意嘅事.
玩唔喺罪..但喺特登玩比人睇就有錯!
其實已經有人覺得情况唔妥架啦..不過點提水都唔醒水咁解.
喺咁無所謂嘅話點解要死望我表情..伱無所謂我更加唔care啦..玩囖...
最尾結果喺點都唔重要了...
唔喺錢嘅問題.喺人嘅問題..
喺樓梯度大叫嘅嘢唔知有無比人聽到...有定無結果咪又喺一樣.
後尾我仲要跑走埋..唔知點解會咁做.但喺sorry.我淨喺想走...
之後就一直灑泪灑到屋企..搞到成車人都望住晒..望咩喔..未見過人喊咩...!





2006十六中第四屆商品交易會.成功!!!
多謝晒大家嘅鼎力合作同支持..眞喺感激不盡.
多謝自己同埋d股東:Faye.我.死扑街.扑街嘅好友.肥lim.班長
多謝來幫手嘅朋友:cy.嘉嘉.招斯.譚姐姐..ww.語文科代小朋友.校長.肥安.地理科代(有來買嘢)等等.


又令到我人生多左次難忘嘅回憶啦.










----------------------------------------------------------------------------------------------



答應   From 郭品超

我怕我沒有勇氣 等你回應
最殘忍的決定
總來不及逃避 直到傷心
是誰說愛的任性 不堪一擊
曾完美的關係
因諒解而變形 也不放棄

只要你一句話 我願意
重新去執著 一顆心
答應 你 不再猶疑

為你
我可以努力 不需要原因
也不用在意你的眼睛 有沒有我身影
請你相信 我會證明
這一份愛 只為你 堅定

為你
我可以忘記 過去的美麗
也不再回憶任何風景 想緊握你手心
我會答應
用我最熱烈的 感情
守護著你








arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()