close

補返句遅來嘅Merry Christmas.!
06年嘅聖誕無乜好特別..都喺喺種開心嘅氣氛中渡過..
唯一嘅缺憾就喺唔可以同中意嘅人一齊過囖.不過never mind..有朋友就得啦!


無咩聖誕禮物買比自己...happy嘅就喺有對鞋囖..之前話想要好耐啦...好中意..
超care對鞋..而傢穿到有d污糟咁..次次比人踩親就超唔ger..哈哈.自己都覺得中意到太誇張啦.


新鞋...



聖誕小安返左來..好開心啊...好耐無見啦..
四個人話一定要出來食飯..不過因爲高中嘅生活太忙碌..唔喺我唔得閑就喺小咪要排練咁..
搞到直到而傢都未試過四個人一齊聚下...好可惜啊..安星期一又要返去了..唉.唯有期待下次返來啦.一定要快d返來啊大豬安..好掛住伱啊..!平安夜嗰日去左錢櫃唱k..個衰維又唔出來..所以得我三個喺樹唱...唱左好多衛蘭嘅歌..實在太正啦.!Mark雷伱作曲眞喺好掂啊!!!我哋喺度講自己中意嘅人...發覺..男人眞喺犯賤嘅動物..慿咩控制晒我哋嘅思想同感情..坐埋就好多嘢講..講下講下就講到高中嘅人..同初中好唔同..有d懷念初中單純嘅人同事..大家都唔會亂冧嘢..唔會有心計..有嗰句講嗰句..雖然而傢我都喺咁..但喺始終覺得唔多唔少都喺有變嘅.待人處事圓滑左..識得隱藏自己嘅感覺..控制自己嘅脾氣..其實有好有唔好嘅.人始終都要長大.或者日子過得越耐.我就會發覺呢d喺人長大必須經過嘅過程啦..so.just be my self.


出門前絕對要影下..哈哈.去唱K囖..~




睇我著得幾好睇先得架...!
著對鞋返學校搞到比人捉到要冩檢討...慘~
仲要返去死比人嘖..."咁姐喺封鎖我哋嗟""喺囖喺囖"...差d想殺人..以後唔好著唔好著.!

我著得最好睇..!!哇哈哈....




到25號正日啦..聖誕節快樂!!!
中午我哋四個..Faye..我..cy..嘉嘉.决定午休閃人..唔返去..出去食飯.
聖誕節大曬..鬼先返去啊.!
去左中華7樓食飯...哇靠..我食嗰個飯差d辣死我咁制啊...陰功~
食完飯..唔少得嘅哽喺大家齊齊來影相啦.但喺無人扎機喔..點算呢?!
耶?呢個時候..我哋發覺後面有塊鏡喔..哈哈.跟住就四個人對住塊鏡狂影啦..勁搞笑!

嘉嘉&cy&yo&faye




大家睇到..而傢呢個時候..鏡前面喺仲有好多花花草草嘅..
but..因爲佢哋遮住晒..喺cy同學嘅無情摧殘下..哈哈..之後就變成咁啦...




有張好搞笑嘅相...大家d表情都好誇張..
(嘉嘉伱唔乖丫..個個都要露牙架..)




食完飯..唔捨得咁早走住..
就去左中華冧住影下聖誕樹咁..但發覺最大po嘅聖誕樹居然喺M記入面嗰個..
無奈..唯有搵下其他嘢影咁啦..!
跟住喺地王下面發現都叫左有po聖誕樹..就拿拿冧落去影..哈哈.
喺舞臺度又狂影...後尾上到去中華門口..我死都要同只熊熊影相...
門口人來人往..好尷尬咁嘅樣...仲有人望住我影咁...哇..~怕醜啊...!!!><


聖誕樹&Yo..聖誕唔整張咁嘅嘢點得呢?!



喺舞臺到嘅我哋..哈哈..


我喺小朋友~~~



熊熊&yo.好中意對鞋襯校褲..





-------------------------------------------------------------------


一對一  From 梁靜茹

既然對我有感覺 何不勇敢一些些
來將我溶解
聽說你煩了一夜 給我e-mail怎麼寫
找朋友想策略

oh baby 愛應該一對一
其他人是多餘
別人的主意 會模糊真正的自己
追我要一對一
愛是兩人下的棋 加上他們就太過擁擠
怎麼能在一起
等你去練習 答案在心底

情話得靠自己學 越簡單就越直接
足以她瞭解
為何你始終膽怯 
只要是嘔心瀝血 的方式都特別

別人的語氣
怎麼能說明你自己
若要兩人的結局
就不能留下太多足跡

愛情本應該一對一






arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()