close


                       



近期小結.
Final Test 終于都結束了.九科一齊考..攞命啊..
不過考試對于我來講..未驚過..繼續唔復習..死就死啦..so.而傢出來嘅成績..都喺不如理想.
其實都預左架啦...唯一覺得遺憾嘅喺..難得我數學合格左..物理居然唔pass..始終都喺差一科...唉.
我都知足架啦..考前繼續保持原狀..有D咁嘅成績...咁喺咪叫做得過且過..?!
but I promises..next term..我一定會認真咁學返..faye話我得個講字..哈哈.希望唔會啦.!



考試比人分左去生物室考試..一開始好唔想嘎..唔習慣啊嘛..感覺好怪..點知去到之後.先發覺..自己眞喺幸運啊.
呢邊好舒服..張台夠大.考試卷中意點放就點放..空間夠闊..空氣都清新D.陽光喺窗外邊射過來..正啊!
好想下次考試都可以過來呢邊考..喺度人都精神D啊!考試嗰時又唔使擔心時間..外面大大只鍾可以比我望..眞喺好Free...過來考試都高分D啊..!
每次考試幾乎都有人手機響...最誇張嘅喺每次都有電話嚮..生物室後面嘅電話..嗰位叔叔仲接電話..好搞笑~
旁邊嘅同學喺八班嘅..哈哈..細面人啊..伱呢排剪左頭髮靚仔左好多啊..都話我無睇錯伱架啦!

考試嗰幾日提早左少少返來...點知個天就喺咁中意玩游戲...最初喺chk發現我先嘅..眞喺無冧到會見到伱哋喔...
搞到我成朝心不在焉..考試都唔知有無考差到..連續幾日都咁..無奈..費事...快D閃人好過..


近排好中意飮一只奶茶..新出嘅..喺最新最新嘅...岩岩上架就比我搵到了..
午後嘅冰醇奶茶.好似又眞喺有D冰咁喔..哈哈.每日去Jusco食飯已經成爲我同Faye嘅習慣了..
唔喺特別想去食嘢..只不過想出去行下..呼吸下D fresh air..醒神D咁..每次出去都可以見到好多"千奇百怪"嘅樹架..
特別推介---
       



呢排比我哋發現左一個睇風景enjoy生活嘆世界頃計嘅好地方..雖然我哋淨喺去過一次...
不過嗰度眞喺幾舒服架..冧唔到望落去嘅感覺咁心曠神怡..多謝晒比我哋發現呢度嘅人咁啦(其實唔想多謝)..
有風咁吹過來..感覺幾好架..怪唔得會搵呢度啦...
至于呢度喺邊度了喔..咁就唔可以開估啦..有心嘅一定可以搵到嘅...
不過最衰呢排已經開始chage啦...睇來呢度已經時日無多了..所以.去過嘅第一次..都喺最后一次囖..
至于以後..都搵唔到架啦...like something..let it go away..
Somewhere---
       

       



發張相紀念下..一個學期就喺咁快過...
       



睇唔睇到文章一開頭嘅嗰張相...咁樣嘅天空..喺咪好靚呢?
喺呢度幾難得先見到D咁美麗嘅景色..所以我當然唔可以錯過啦..快D按低影佢落來..
不知不覺都已經有兩張咁嘅相啦..每次都喺faye講起...話個"天"好靚嘅..我咪成全佢囖..哇哈哈.
望住咁靚嘅天空..發覺自己好已經好幸福架啦..得到嘅嘢其實都已經好多..不過faye話..幸福嗰個喺佢喔..
哈哈..實喺伱嘅..伱咁愛個"天"...咁中意個"天"..喺咪?
咁嘅景眞喺好難得..起碼呢幾日睇..都無架!...次次都比我哋咁好彩撞到..伱話我哋點唔幸福呢?
另外嘅一張...faye至愛嘅"天"...
       




來個小插曲先..唔發唔甘心..>__<  嗰日去左睇黃金甲...
大概一個月前嘅相..不過我幾滿意啊..特別條褲襯對鞋..好好睇..D燈光又靚..哈哈..
       



上個禮拜四..考完最尾一科政治..大家下晝就比人捉左去社會實踐..
今次嘅主題喺..參觀<廣州青少年科技館>...好一個實踐活動啊..!出發!
       



行左一陣終于都行到啦..原來喺花果山(無水簾洞嘅)電視塔嗰邊...
入到去先發覺比想像中要好玩好多..好多新奇有趣嘅游戲..
例如救火小英雄啊..拉自己上去..青蛙呱呱呱..噴氣波波..電磁搖搖板.."頭文字D"..行鋼絲..踩氣球..馬德堡半球真空拉拉拉..一筆過橋..點火炬..腦電波對抗..打鼓..會暈嘅房間..鐵索橋..得返個頭..影相機..彈琴..滾波波之類嘅小游戲..都好好玩..
全部以科學原理爲基礎..眞喺幾神奇嘎播!玩到我哋不亦樂乎.....
怪唔得連鄧小平爺爺都話..科學技術是第一生産力啦!!!
       



間書房而傢好亂啊...放假D書全部拿晒返來..都唔知點執好..
搞到窗臺亂到A咁..從何執起啊..成日都比媽咪or住晒...算啦算啦..搵日心情好先來搞吧啦..
打完仗咁嘅窗臺...(張相又幾有美感喔.)
       




PS: 喺啊!!!個相册經過幾乎一個月嘅修理..終于喺上個禮拜變返正常啦..
眞喺頂佢個poor 163網易公司啦..搞左咁鬼死耐..仲要個個都無事..淨喺我咁唔好彩..
我算..人黑D衰嘢都喺一籮籮咁來嘅..我認命...
跟住經過我一個嘅整理..相册終于都叫"回復原狀".起碼我有備份嘅都重新整過啦..至于其他嘅..我都無能為力了.
photoes'  address: 
http://photo.163.com/photos/yokilovejay





------------------------------------------------------------------------------------------


講眞..眞喺好唔想po呢首歌出來.以前有冧過.但喺始終都無咁做..
不過到而傢..唔咁都唔得啦...唔喺咁..又可以點喔..唉...




一場誤會    From  衛蘭


對你暗戀者真太多   似位歌手手好叫座
而平日你凝望我   這慣常一眼可殺死我

你也許疏離到不能再疏  我竟多心想太多
像期待愛情路過 至義無反顧被你 教唆

我到底寂寞過盛 才謝絕冷靜
多麽想以眼淚換來同情

日日算命 連命中註定  一堆虛構溫馨

自我敏感 誤會戀愛降臨  從未發生 交不出初吻
從來沒有情人 會行近  日落黃昏

誤會你有心 日夜苦惱自尋 想得近卻 遠得過份
無聊像我 無聊當名份
亦是吸引

我也許孤獨到熄滅了燈  覺得彼此抱得更親
戀愛妄想症 錯覺 還是 吸引






arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()