close


哇..話咁快就開始放假啦!一定要好好咁enjoy今次嘅假期..下個學期好日子就唔多啦!
寒假眞喺好..有得過年..有利市..又有禮物..大家仲會好warm咁聚埋一齊..
成個city紅當當咁..我中意呢種feeling啊!..




話說之前某日..下晝比老師捉左返去幫手..
原先眞喺千百個不願意架..不過後尾買左杯許留山..都喺死死哋氣咁返去...
唔返去都唔知..咁好玩..
登成績之類嘅嘢都好攰架..冩到手都抽埋筋...不過途中好多搞笑嘅嘢..所以時間都好快過..
睇嘢睇到我哋好興奮...跟住班長嗰句"聽日下晝我應該會病"..笑到我..我未聽過人咁講..眞喺覺得好搞笑..
不過我唔中意人哋睇人隱私..仲要講出來笑..咁好唔好架..唔尊重人哋...
好似我咁.人哋講比伱知咪知囖..(哈哈!!!) 但喺人哋無同伱講..伱唔可以自己去睇架嘛..

搞下搞下都五點幾了..終于可以閃得人了..
喺空閑嘅時間仲去後面影左張相添..
估唔到張獎狀仲喺度啊...第六名..都喺咁啦..hey hey.!

校運嘅回憶---
      


途中嘅空隙時間我仲喺樓梯影相添...
哈哈..咁樣睇起身我好似好高咁..唔喺..應該喺話我筆嬲都咁高架啦!  \(@^0^@)/

其實我好高---(忽略我個樣啦)
                


講返主題先...
It's about my hair..!!    (-__-)
嗰日心血來潮..去左AC剪頭髮...
我而傢終于知道點解D女仔咁中意去salon了...因爲..眞喺太high啦!!!
好鬼死養眼..成幾乎二十幾個男仔...得三個女嘅仲要喺櫃檯...
全部除髮型師之外一律著晒工人服..睇到我鼻血都留埋啦.實在太誘惑啦.簡直就喺制服誘惑啦!
仲要好多都都靚仔都乜咁..有靚仔型嘅.得意型嘅.可愛型嘅.搞笑型嘅.man型嘅.乸型嘅都有啊..
哈哈..睇得我幾開心丫!講嘢又溫柔了喔..眞喺無敵啊...
salon眞喺好賺...厄咁多錢..
so到最尾剪左個唔喺咁中意嘅頭出來..不過都算了..

跟住返屋企比我搞左搞..就變成兩個樣...
(以下照片請忽略我著住睡衣)
change前---
         


覺得咁樣好似個傻仔咁..出去實比人笑死..
所以都喺决定唔好咁了..!繼續change..change..change..~
change後---
           

都喺覺得咁樣正常D..符合返我個style..同埋..最主要喺無咁白痴...

所以奉勸大家..下次剪頭髮之前冧清冧楚..唔喺剪左就無得後悔架啦.
(因爲我見過太多剪完頭髮之後失敗嘅例子啦..剪得唔好眞喺會比人笑死..哇哈哈~)



之後過左去天河城..
上左去飛揚...啊~~~見到007上映左啦!!!頂佢嘎皇家賭場咁耐先上映架..等死人咩..
咦~~不過無左張學生卡..同埋timing又唔岩..所以都無睇..
不過眞喺好想睇啊..睇過預告超刺激...超中意睇D外國戲...
So..有無人約我去睇啊..?咁好睇嘅戲點可以miss喔..! come on come on...

臨走之前同舒怡影左幾張相..開藍牙傳嘢仲比人"藍牙搭訕"..好神奇..科技眞喺偉大..

我哋喺"忘年之交"..哈哈..!
            

           




預告: 同學聚會嘅事情喺我嘅帶領下終于有眉目啦...哇哈哈哈哈~~~
2007年2月5號Monday中午喺天河城7樓怡景西餐廳食自助餐&聚會..中午大概11點左右就可以開始..
大家要早D到遅D走啊...~有事來唔到嘅同學們唯有等下次啦...
Oh yeah yeah~廣州市第七中學2006年度畢業嘅三年二班大聚會..希望一切順利丫!



---------------------------------------------------------------------------------------
 

其實想對所有嘅朋友講句:對唔住..
我知自己脾氣眞喺唔好..無論幾時大家都總喺讓住我忍住我..sorry..
我成日都淨喺知道自己想點做...從來都無冧過人哋嘅感受..無冧過伱哋可唔可以接受..
從細就喺咁..咁嘅習慣眞喺好差...我知每樣嘢唔喺我想點就會點..唔喺我可以决定到嘅...

記得我講過..對我越好嘅人...我越愛越想珍惜嘅人..我就會對佢哋嘅態度越來越無理取閙..就會越來越惡咁對佢哋..
覺得自己眞喺好奇怪..明明喺中意嘅..點解自己偏偏就做出D傷害佢哋嘅嘢?..
但我發覺..自己原來已經改變緊..脾氣少左..忍讓多左...將朋友放喺心上都多左..
好似上次行街咁..見到件嘢好岩faye..就毫不猶豫咁買左落來送比佢.雖然唔喺D咩貴重嘅嘢..但喺都希望佢會feel到我嘅心意...
呢D事..喺以前好少發生..唔喺因爲我唔愛我嘅朋友..喺因爲我唔識得表達我嘅感情..但喺..而傢嘅我開始學緊..比多D時間我...
當然啦..朋友們..伱哋都要好愛好愛我先得架
!
所以.希望以後自己可以對朋友更加更加好..因爲.朋友喺一世架嘛
...
Friends Forever..



To all my friends..

朋友仔   From   Twins


最多握握手 一起散散步
你大量 你寬容   你是未來濱崎步
無論是為什麼都好 首先最錯我的態度
懊悔昨日那麼嘈
然後在霎時之間 想起我父母

我也不想記起 為當天襯衫似你
便心急 妒忌
其實我都很小器
對不起 只因常常在你附近
便拿著你出氣

原來朋友仔感情再天真
亦是 我永遠也會愛惜 的人
明日愛他人 也記住學會不要緊

原來朋友比戀人更高分
亦讓我 開始懂得不記恨
若大家都敏感
我更要永遠記得 拒絕再因小事怪人
為何沒有這條校訓

再次握握手 只想你以後
有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走  彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭
回望著這場爭吵 想想也很醜

像望著自己 的至親
往往太奮勇鬥嘴 以後再不懂事過人
如何共我戀人熱吻





arrow
arrow
    全站熱搜

    yoki 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()